کد خبر: 66812 A

الهام پاوه نژاد، سریال

واکنش الهام پاوه‌نژاد به سکانس سشوار کشیدن از روی روسری/ فیلم

واکنش الهام پاوه‌نژاد به سکانس سشوار کشیدن از روی روسری/ فیلم

الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون به جنجال سشوار کشیدن اش از روی روسری واکنش نشان داد و یک اطلاعیه پر سر و صدا منتشر کرد.

ایران آرت: ساعات گذشته بود که ویدیویی عجیب و غریب از یک سریال شبکه سه در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد که نشان می داد دو بازیگر مشغول خشک کردن مو با سشوار از روی روسری هستند.

به گزارش وقت صبح، کاربران فضای مجازی و رسانه ها از این اقدام تلویزیون به عنوان گاف یاد کردند و به بازیگران، عوامل سریال و شبکه سه تاختند.

اما اکنون الهام پاوه نژاد به این انتقادها واکنش نشان داده و گفته است که این سکانس مربوط به سریال چوب خط است که او سه سال قبل در آن بازی کرد و از شبکه سه سیما پخش شد.

او سپس گفته که برداشت و انتقاد کاربران فضای مجازی درست نیست و منتقدان سریال را به شکل کامل ندیده اند.

 

elhampavenezhad1-vaghtesobh

 

پاوه نژاد درباره این سکانس هم توضیح داده که بازیگران در صحنه پیشین به دلیلی خاص لباس های شان خیس شده و آن ها مشغول خشک کردن لباس های خود هستند.

 

 

الهام پاوه‌نژاد
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    خانم پاوه نژاد حق با شماست یک عده دنبال ایراد الکی اند ولی همین پیج های معلوم الحال که این اخبار را پخش می‌کنند همونهایی هستن که امثال شمارت به وایستادن جلوی مظام تحریک کردند که آخرش کاراشون دامن خودتونم گرفت پس حالا امیدوارم فهمیده باشید که اینا دروغ پراکنند واز اینها دیگه دفاع نکنید.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین