کد خبر: 66857 A

حمید فرخ نژاد، سریال سقوط

پخش آخرین سریالی که حمید فرخ‌نژاد پیش از مهاجرت بازی کرد

پخش آخرین سریالی که حمید فرخ‌نژاد پیش از مهاجرت بازی کرد

سرنوشت پخش سریال «سقوط» با توجه به حواشی ایجاد شده توسط حمید فرخ‌نژاد با چالش‌هایی روبه‌رو شده بود.

ایران آرت: مینی سریال «سقوط» شامگاه پنج‌شنبه (۱۵ دی ماه) پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. سرنوشت پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط حمید فرخ‌نژاد با چالش‌هایی روبه‌رو شده بود.

در خلاصه داستان «سقوط» آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند... سفری که پایان‌اش تاریکی است.»

حمید فرخ نژاد، (با معرفی) الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و  وحید آقاپور از جمله بازیگران اصلی «سقوط» هستند.

 

62478862

 حضور بازیگران مختلف از اقوام گوناگون ایرانی مانند بازیگران کرد، عرب و... از ویژگی های این سریال عنوان شده که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

«سقوط» عنوان مینی سریالی است به کارگردانی سجاد پهلوان زاده که اواخر بهار امسال با بازی حمید فرخ نژاد در نقش یک مامور امنیتی در شهرستان سقز جلوی دوربین رفت.

به نوشته ایسنا، حاشیه‌هایی که حمید فرخ‌نژاد - بازیگر این سریال - پس از خروج از کشور ایجاد کرد این تصور را به وجود آورده بود که پخش آن با مانع مواجه شود که شواهد نشان می‌دهد به دلایلی این‌گونه نشده است. شاید یک دلیل چنین اتفای این باشد که فرخ‌نژاد در این سریال نقش یک مامور امنیتی را ایفا می‌کند که با موضع‌گیری‌های چند روز پس از پایان نقش‌افرینی‌اش قرابتی ندارد.

 

حمید فرخ نژاد سریال سقوط
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین