کد خبر: 66862 A

نیکول کیدمن، سام اصغری

ماجرای جاسوسی نیکول کیدمن و سام اصغری

ماجرای جاسوسی نیکول کیدمن و سام اصغری

نیکول کیدمن در سریال «شیر زن» با سام اصغری، بازیگر ایرانی الاصل شاغل در هالیوود همکاری می‌کند.

ایران آرت: «نیکول کیدمن» در سریال «شیر زن» (Lioness) پارامونت+ به نویسندگی «تیلور شریدان» با «سام اصغری» و «زویی سالدانا» همکاری می‌کند. پیش از این «لایسلا دالیویرا»، «دیو آنابل»، «جیمز جردن»، «لامونیکا گرت»، «آستین هیبرت»، «هانا لاو نانیر»، و «جونا وارتون» به این سریال اضافه شده بودند. کیدمن یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است و انتظار می‌رفت که مقابل دوربین برود.

داستان «شیر زن» بر اساس یک برنامه واقعی جاسوسی در سازمان سیا ساخته شده و سرگذشت «کروز مانوئلوس» با بازی دالیویرا را روایت می‌کند، یک مأمور مشتاق و جوان که به برنامه جاسوسی سیا ملحق می‌شود تا یک سازمان تروریستی را از درون متلاشی کند. سالدانا نقش جو را بازی می‌کند که مسئول آموزش نیروها و رهبری مأموران مخفی زن است.

به گزارش ۳۰نما، کیدمن نقش «کیتلین مید» را بازی خواهد کرد، سرپرست ارشد سازمان سیا که ید طولایی در سیاست دارد و باید میان زندگی حرفه‌ای و شخصی توازن ایجاد کند.

این بازیگر استرالیایی اخیراً در فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» دیده شده و به تازگی فیلمبرداری فیلم کمدی بدون عنوانی با بازی «جویی کینگ» و «زک افران» را به پایان رسانده است.

شریدان پدیدآورنده «یلواستون» (Yellowstone) برای پارامونت+ بوده و دنیای این سریال پربیننده را «۱۹۲۳» با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» و «۱۸۸۳» گسترش داده است.

 

نیکول کیدمن سام اصغری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین