کد خبر: 66883 A

حمید فرخ نژاد، سریال سقوط

سرنوشت مبهم تازه‌ترین فیلم‌های حمید فرخ‌نژاد و برزو ارجمند

سرنوشت مبهم تازه‌ترین فیلم‌های حمید فرخ‌نژاد و برزو ارجمند

به تازگی بحث ۲ فیلم با بازی برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد داغ شده. ۲ فیلم از دو کارگردان پرکار سینمای ایران: علی عطشانی و منوچهر هادی.

ایران آرت: همشهری آنلاین نوشت: این روزها سئوال اصلی بسیار دست اندرکاران و مخاطبان سینمای ایران این است که سرنوشت فیلم‌ها و سریال‌هایی که با حضور بازیگران و عواملی ساخته شده اند که در ناآرامی‌های اخیر مواضع مخالف نظام گرفته اند، چه خواهد شد.

به گزارش همشهری انلاین، با نزدیک شدن زمان برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر تردید و ابهامات درباره این نوع فیلم ها بیشتر شده است. اتفاقات دو روز اخیر پیرامون پخش سریال سقوط ساخته سجاد پهلوان زاده نیز تردیدها و ابهام ها را بیشتر کرد. یک روز پس از انتشار سریال سقوط در پلتفرم فیلیمو، ساترا به عنوان ارائه کننده مجوزهای تولید و پخش شبکه نمایش خانگی از انتشار بی مجوز سریال سقوط گفت. در حالی که پلتفرم تا این ساعت به خبر ساترا واکنشی نشان نداده اما این فعل و انفعال در میان دست اندرکاران سینمای و سریال ایرانی تردیدها را افزایش داد. ایا این فیلم ها برای همیشه به آرشیو سپرده خواهد شد.

در این میان به تازگی بحث ۲ فیلم با بازی برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد داغ شده. ۲ فیلم از دو کارگردان پرکار سینمای ایران. علی عطشانی و منوچهر هادی. «لوتریا» و «حدود ساعت ۸ صبح».

فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی با بازی برزو ارجمند و جمعی از بازیگران آمریکایی و مکزیکی تابستان سال گذشته در مکزیکوسیتی کلید خورد.

سایت کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز به عنوان رسانه تهیه کننده فیلم از فیلمبرداری فیلم سینمایی «لوتریا» با حضور بازیگرانی همچون آنتونیو مونروی، آرلیز بنل و برزو ارجمند در شهر پاچوکا در کشور مکزیک خبر داده بود. فیلمنامه «لوتریا» بر اساس یک داستان واقعی و نوشته علی عطشانی و محمودرضا ثانی نوشته شده. فیلم که با ترکیب عوامل فنی ایرانی و مکزیکی ساخته شده درباره مهاجرت به امریکا ست و به نظر می رسد که با توجه به مهاجرت بروز ارجمند به خارج از کشور شاید اکنون موقیعت دراماتیک دیگری برای سازندگان این فیلم کارگردان پرکارش فراهم کرده باشد. سازندگان ایرانی «لوتریا» که شرکت سازنده هنوز درباره شرایط  نمایش فیلم در ایران اظهار نظر نکرده‌اند.

مهر ماه سال گذشته اعلام شد که منوچهر هادی پروانه ساخت فیلمی به نام «حدود ساعت ۸ صبح» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است. در همان زمان گفته می شد که در تهیه‌کننده فیلم محمد صادق رنجکشان هم حضور دارد.

براساس شنیده ‌های خبرنگار همشهری‌آنلاین تولید این فیلم با بازی حمید فرخ نژاد و یکتا ناصر به عنوان بازیگر بدون اطلاع رسانی و انتشار خبر از سوی سازندگان به پایان رسیده. اما از انجام مراحل فنی این فیلم اطلاعی به بیرون درز نکرده. به نظر می رسد سازندگان فیلم منتظر سرنوشت سریال «سقوط» هستند تا درباره سرنوشت فیلم «حدود ساعت ۸ صبح» تصمیم بگیرند.

«سقوط» سرنوشت فیلم‌های مشابه را با خود گره زده است.

 

پایان مطلب همشهری آنلاین 

حمید فرخ نژاد برزو ارجمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین