کد خبر: 66954 A

کیت بلانشت، جوایز انجمن منتقدان، فیلم تار

معرفی بهترین‌های سینما به انتخاب انجمن منتقدان/ کیت بلانشت بهترین بازیگر سال شد

معرفی بهترین‌های سینما به انتخاب انجمن منتقدان/ کیت بلانشت بهترین بازیگر سال شد

کیت بلانشت» برای بازی در فیلم «تار» و «برندن فریزر» هم برای فیلم «نهنگ» به ترتیب جوایز بهترین بازیگر زن و مرد را به خانه بردند.

ایران آرت: بیست و هشتمین دوره جوایز سالانه  انتخاب منتقدان» با اعطای جوایز اصلی به «همه چیز همه جا به یکباره» و سریال «بهتره به سول زنگ بزنی» برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، مراسم اعطای جوایز سالانه انتخاب منتقدان در حالی برگزار شد که فیلم سینمایی «همه چیز همه جا به یکباره» ساخته مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» که در ۱۴ شاخه نامزد کسب جایزه بود در نهایت جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اصلی و تدوین را به خود اختصاص داد و «کیت بلانشت» برای بازی در فیلم «تار» و «برندن فریزر» هم برای فیلم «نهنگ» به ترتیب جوایز بهترین بازیگر زن و مرد را به خانه بردند.

«آواتار: راه آب» (جیمز کامرون)، «بابیلون» (دیمین شزل)، «بانشی‌های اینیشرین» (ماترین مک‌دونا)، «الویس» (باز لورمن)، «فابلمن‌ها» (استیون اسپیلبرگ)، «پیاز شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» (رایان جانسون)، «RRR» (اس.اس راجامولی)، «تار» (تاد فیلد)، «تاپ گان: ماوریک» (جوزف کوشینسکی) و «حرف‌های زنانه» (سارا پولی) دیگر نامزدهای شاخه بهترین فیلم این جوایز سینمایی بودند.

در سایر شاخه‌ها، فیلم هندی-هالیوودی «RRR» ساخته «اس.اس راجامولی» برنده جایزه بهترین فیلم بین‌المللی سال شد و جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی هم به «حرف‌های زنانه» به کارگردانی «سارا پولی» رسید و «پیازه شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» ساخته «رایان جانسون» هم برنده بهترین فیلم کمدی شد.

«پینوکیو» ساخته «گیرمو دل‌تورو» عنوان بهترین انیمیشن بلند سال را از جوایز انتخاب منتقدان دریافت کرد و «آواتار ۲» هم به کسب جایزه بهترین جلوه‌های بصری اکتفا کرد و جایزه بهترین فیلمبرداری سال هم به کلودیو میراندا» برای فیلم اکشن «تاپ گان: ماوریک» اعطا شد.

در شاخه تلویزیونی هم سریال «بهتره به سول زنگ بزنی» بهترین سریال درام نام گرفت و جایزه بهترین سریال کمدی هم به «دبستان ابوت» اختصاص یافت.

 

کیت بلانشت آواتار آواتار 2 برندن فریزر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین