کد خبر: 66968 A

کوین اسپیسی، آزار جنسی

جایزه برای کوین اسپیسی و پایان یک دوران مرگبار/ ستاره خانه پوشالی: در غار نیستم و خودم را پنهان نکرده‌ام

جایزه برای کوین اسپیسی و پایان یک دوران مرگبار/ ستاره خانه پوشالی: در غار نیستم و خودم را پنهان نکرده‌ام

کوین اسپیسی بازیگر سریال «خانه پوشالی» با دریافت جایزه افتخاری از «موزه ملی سینمای ایتالیا» بخشی از اعتبار و مقبولیت از دست رفته خود طی سالیان اخیر به خاطر اتهامات مربوط به آزار جنسی را بازیافت.

ایران آرت: کوین اسپیسی دوشنبه این هفته در تورین ایتالیا نپذیرفت که از سال ۲۰۱۷ وقتی با اتهام آزار جنسی مواجه شد، از مردم و محافل عمومی دوری کرده است.

او پیش از دریافت جایزه افتخاری از «موزه ملی سینمای ایتالیا» در مصاحبه با «آنسا» گفت: «زندگی روزمره خودم را می‌کنم، به رستوران می‌روم، با آدم‌ها ملاقات می‌کنم، رانندگی می‌کنم، تنیس بازی می‌کنم، همیشه به شکلی با آدم‌های سخاوتمند، بی‌ریا و مهربان برخورد کرده‌ام. خودم را پنهان نکرده‌ام، نرفته‌ام در یک غار زندگی کنم.»

اسپیسی در مراسم اهدای جایزه از «برایان سینگر»، «دیوید فینچر» و «جک لمون» یاد کرد. او در مورد مدیران موزه و این مراسم می‌گوید: «با اهدای این جایزه، دفاع محکمی می‌کنند از دستاورد هنری و به همین دلیل باید آن‌ها را ستایش کرد.»

به گزارش ۳۰نما، اسپیسی ضمن قدردانی از همه دوستان و همکارانش می‌گوید: «امشب باید از یک نفر نام ببرم چون وقتی بهترین دوستی مثل «اوان لورنستین» داشته باشید، زندگی می‌تواند ویژه باشد و با هیچ چالشی خللی به آن وارد نشود. اوان به من مشاوره، راهنمایی و درک زیادی بخشید.»

اسپیسی پس از دریافت جایزه در مراسم اکران ویژه «زیبای آمریکایی» (American Beauty) حضور پیدا کرد. او برای بازی در این فیلم به کارگردانی «سم مندز» اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده بود.

 

کوین اسپیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین