کد خبر: 66993 A

آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز صاحب تاج و تخت می‌شود

آنتونی هاپکینز صاحب تاج و تخت می‌شود

هاپکینز به سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» محصول شبکه پیکاک به کارگردانی «رولاند امریش» پیوست.

ایران آرت: «آنتونی هاپکینز» برنده اسکار برای فیلم‌های«پدر» و «سکوت بره‌ها» قرار است تا نقش «امپراتور وسپاسیان» روم را در سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» بازی کند.

او قبل‌تر نیز سابقه ایفای نقش‌ شخصیت‌‌های بزرگ و تاریخی مانند ارسطو در فیلم اسکند ساخته الیور استون را دارد.

به گزارش تسنیم، این سریال محصول شبکه پیکاک و به کارگردانی «رولاند امریش» است. فیلمبرداری این پروژه از ماه مارس در رم آغاز می‌شود. این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دنیل مانیکس» ساخته خواهد شد و داستانش درباره ورزش‌های فاسد گلادیاتوری در روم باستان است.

 طبق خبری که که پیکاک گفته این سریال به بررسی لایه‌های متعدد جامعه روم می‌پردازد، «جایی که ورزش، سیاست، و کسب‌وکار با یکدیگر تقاطع دارند.» برای همین می‌توان این سریال را مانند سریال روم درباره قدرت و سیاست دانست

وسپاسیان فرمان به ساختن تماشاگاه کولوسئوم معروف را داد که در آنجا مسابقات گلادیاتوری انجام می‌شد ولی پیش از به پایان رسیدن ساختمان این بنا مرد و در زمان فرمانروایی پسرش دمیتیانوس ساختن این بنا به پایان رسید. او سرکرده خاندان فلاویان، مردی کارکشته در میدان‌های نبرد بود که پس از 10 سال جنگ خونین داخلی به تاج‌وتخت رسید. او در این سریال سالخورده است و اشرافیان تشنه رسیدن به قدرت در امپراتوری او را احاطه کرده‌اند.

«رابرت رودات» نویسنده سریال و به همراه امریش، «جیانی نوناری»، «هارالد کلوزر»، «الیور بربن» و «جوناس باور» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

 

آنتونی هاپکینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین