کد خبر: 67353 A

شهره آغداشلو ، نیکلاس کیج

ببینید: شهره آغداشلو دست در دست دراکولا و نیکلاس کیج

ببینید: شهره آغداشلو دست در دست دراکولا و نیکلاس کیج

تصاویر جدید از فیلم Renfield: شهره آغداشلو دست در دست دراکولا ببینید

ایران آرت: اعتماد آنلاین نوشت: در تصویر تازه‌ای که مجله «توتال فیلم» از «رنفیلد» (Renfield) منتشر کرده، «نیکلاس کیج» در نقش دراکولا دست در دست «شهره آغداشلو» دارد. این فیلم کمدی تلخ در ماه آوریل اکران خواهد شد.

اعتماد به نقل از 30نما نوشته کیج در مصاحبه با مجله می‌گوید همواره رابطه عمیقی با دراکولای «برام استوکر» داشته است: «مفهوم دراکولا به خودی خود یک چالش است. چندین بار پیش از این ساخته شده. هم خیلی خوب ساخته شده و هم نه‌چندان خوب. بدون شک اثر «کریستفر لی» و «فرانک لنگلا» و «بلا لوگوسی» و «گری [اولدمن]» را ستایش می‌کنم. اما می‌خواستم ببینم که آیا می‌توانم خصوصیتی تازه به شخصیت ببخشم یا نه. و همیشه به شکلی می‌دانستم که در مقطعی باید انجامش دهم.»

«کریس مک‌کی» کارگردان «جنگ فردا» (The Tomorrow War) برای کارگردانی این فیلم که رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده انتخاب شده تا داستانی بر اساس آثار «رابرت کرکمن» و فیلمنامه «رایان ریدلی» روایت کند.

شهره آغداشلو

کیج اضافه می‌کند که شناختی از «کریستفر لی» داشته و با او گفت‌وگو کرده است: «بحث‌های زیادی کردیم و او کمی من را به یاد پدرم آگست انداخت. بنابراین از آن پس پدرم تبدیل شد به منبع اصلی الهام من. مهم‌تر از وام گرفتن از پدرم یا از «کریستفر لی»، مسئله اصلی در واقع روان شخصیت است. اعتیاد به خون بی‌شباهت به اعتیاد به الکل یا هروئین یا سکس نیست، بنابراین به این فکر کردم که آن هوس‌رانی چگونه می‌تواند یک نفر را به تاریکی سوق دهد.»

«رایان ریدلی» در این مصاحبه می‌گوید: «می‌خواستیم این حقیقت را بپذیریم که این شخصیت‌ها ترسناک‌اند، اما از طرف دیگر رمانتیک و سمپاتیک. و نیز می‌خواستیم هرآنچه در مورد فیلم‌های «تاد براونینگ» و [کمپانی] همر دوست داشتیم را بپذیریم. بنابراین به عنوان یک کارگردان ایده را مطرح کردم و اساساً گفتم: «باید به سمت شوخی و خنده متمایل شویم. صحنه‌های اکشن را عظیم و هیجان‌انگیز کنیم اما مانند «جکی چان» بسازیمش. یک کمدی بزرگسالانه و هم‌وابسته بسازیم.»

کیج پیش‌تر به «امپایر» گفته بود که این نسخه از دراکولا را از آثار «اندی وارهال» الهام گرفته است: «وقتی به این درک رسیدم که مک‌کی می‌خواهد چه فیلمی بسازد، متوجه شدم که فیلم لحنی کمدی و پاپ آرت دارد. بنابراین فکر کردم: «این یک دراکولای پاپ-آرت خواهد بود. وارهال نقاشی سیاهبرگ فوق‌العاده‌ای از دراکولا دارد. [دراکولای] این فیلم به اثر وارهال شبیه است.»

آکوافینا در نقش «ربکا کویینسی»، «شهره آغداشلو» در نقش «الا»، یکی از جنایتکاران بزرگ شهر و «بن شواترس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

یونیورسال فیلم «رنفیلد» را ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

نیکلاس کیج شهره آغداشلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین