کد خبر: 67358 A

آمیتاب باچان، آمیتا باچان

پدر سینمای هند دادگاهی می‌شود

پدر سینمای هند دادگاهی می‌شود

آمیتا باچان نقش نخست فیلم درام دادگاهی ریبو داسگوپتا با عنوان «بخش 84» را ایفا می‌کند.

ایران آرت: آمیتاب باچان، اسطوره سینمای هند، نقش نخست فیلم درام دادگاهی ریبو داسگوپتا با عنوان «بخش 84» را ایفا می‌کند.

«رلاینس اینترتینمنت» در همکاری با استودیو جیو تولید این فیلم را برعهده دارد.

به گزارش فارس، این فیلم سومین همکاری باچان و داسگوپتا پس از موفقیت مینی سریال تلویزیونی سرگرمی سونی هند «یود» در سال 2014 و فیلم «Te3n» در سال 2016 محسوب می‌شود.

«رلاینس اینترتینمنت» اخیرا در توزیع فیلم فعال شده و فیلم «خانواده فِبلمن» استیون اسپیلبرگ را در سینماهای هندوستان اکران کرده است.

داسگوپتا کارگردان این فیلم گفت: «از همکاری مجدد با آمیتاب باچان احساس خوشحالی، برکت و افتخار می‌کنم و مشتاقانه منتظر آن هستم.»

تهیه‌کننده نیز گفت: «حضور آقای باچان در فیلم ما باعث افتخار است و خوشحالم که این ماجراجویی را با او و ریبو در فیلم «بخش 84» شروع می‌کنم.»

سامیر چوپرا مدیر بازاریابی رلاینس اینترتینمنت نیز در خصوص حضور اسطوره بالیوود در این فیلم گفت: از شروع کار تولید فیلم «بخش 84» بسیار خرسندیم. فوق ستاره بودن بی نظیر آقای باچان در کنار مهارت داستان گویی شگفت انگیز ریبو، این فیلم را به تجربه‌ای باورنکردنی برای مخاطبان در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

آخرین فیلم با محوریت قصه دادگاه با بازی باچان به سال 2016 و فیلم «صورتی» ساخته «آنیرودا روی چادهوری» برمی‌گردد.

آمیتاب باچان زادهٔ ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در الله‌آباد هند بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری تلویزیونی فیلم‌های بالیوود در کشور هند است. او که تحت عنوان «Big B» نیز مشهور است بیش از چهل و هشت میلیون هوادار در توییتر دارد. او به « پدر سینمای هند » لقب گرفته است.

 

آمیتاب باچان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین