کد خبر: 67418 A

بروس ویلیس، هالیوود

درخواست عاجزانه همسر بروس ویلیس از پاپاراتزی‌ها پس از زوال عقل آقای بازیگر

درخواست عاجزانه همسر بروس ویلیس از پاپاراتزی‌ها پس از زوال عقل آقای بازیگر

بروس ویلیس، بازیگر مشهور هالیوود مبتلا به زوال عقل اخیراً طعمه پاپاراتزی‌ها شده است.

ایران آرت: «امی همینگ ویلیس» همسر «بروس ویلیس» از پاپاراتزی‌ها درخواست کرده است که آرامش ستاره سابق فیلم‌های اکشن را بر هم نزنند. ماه گذشته خانواده ویلیس فاش کرد که این بازیگر به زوال عقل مبتلا شده است.

به دنبال درز اولین تصاویر از «بروس ویلیس» پس از افشای ابتلای او به زوال عقل، همسر بازیگر در اینستاگرام با انتشار ویدیویی گفت: «واضح است که هنوز آموزش‌های زیادی باید صورت بگیرد. این پیام خطاب به عکاسان و فیلمبردارانی است که سعی می‌کنند آن تصاویر انحصاری را از همسر من ضبط کنند: لطفاً فاصله خودتان را حفظ کنید. می‌دانم که شغل شما این است، اما شاید بهتر باشد که فاصله خودتان را حفظ کنید.»

او اضافه می‌کند: «خطاب به فیلمبرداران، لطفاً سر همسر من فریاد نزنید و از او نپرسید که حالش چطور است یا هر چه – جملات معروف او [از فیلم‌های «جان سخت» (Die Hard) – را نگویید... این کار را نکنید. متوجه شدید؟ او را تنها بگذارید. به خانواده ما یا هر کسی که همراهی‌اش می‌کند اجازه دهید به سلامت از نقطه الف به ب برود.»

به گزارش ۳۰نما، هفته پیش پاپاراتزی‌ها تصاویر نادری از ویلیس در سانتا مانیکا برداشته بودند. همسر ویلیس در اینستاگرام می‌نویسد: «خطاب به دیگر پرستاران و متخصصین زوال عقل در این دنیا... نکته یا توصیه‌ای برای بیرون بردن عزیزانتان از خانه به سلامت دارید؟ لطفاً به اشتراک بگذارید.»

همسر ویلیس پیش‌تر فاش کرده بود: «از وقتی که بهار سال ۲۰۲۲ اعلام کردیم بروس به آفازی مبتلا شده، مشکل او پیشرفت کرده و ما حالا جزئیات دقیق‌تری از بیماری او می‌دانیم: زوال عقل فرونتوتمپورال (یا اف‌تی‌دی). متأسفانه، مشکل در برقراری ارتباط یکی از علائم بیماری بروس است. هرچند دردناک است، اما از اینکه سرانجام تشخصیص دقیقی داده شده آسوده‌خاطر شدیم.»

«بروس ویلیس» ۱۹ مارس ۶۸ ساله می‌شود. همسر او ۴۵ ساله است

 

بروس ویلیس امی همینگ ویلیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین