کد خبر: 67548 A

احسان علیخانی، زلزله خوی

واکنش احسان علیخانی به غیبتش در برنامه تحویل سال ۱۴۰۲/ امسال جای دلچسب‌تری بودم

واکنش احسان علیخانی به غیبتش در برنامه تحویل سال ۱۴۰۲/ امسال جای دلچسب‌تری بودم

احسان علیخانی، پای ثابت تولید برنامه‌های مناسبتی برای صداوسیما، از جمله در ایام نوروز و ماه رمضان و به ویژه تحویل سال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از آن‌چه در لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ انجام داد، گفت.

ایران آرت: احسان علیخانی با بیان این که سال‌ها در لحظات تحویل سال سعی کرد شویی بزرگ و باشکوه بسازد ولی امسال برایش دلچسب‌ترین بود، از لحظه تحویل سال در کنار مردم زلزله‌زده خوی و خانواده‌هایی با فرزندان معلول و بیمار گفت.

به گزارش خبرآنلاین، احسان علیخانی، پای ثابت تولید برنامه‌های مناسبتی برای صداوسیما، از جمله در ایام نوروز و ماه رمضان و به ویژه تحویل سال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از آن‌چه در لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ انجام داد، گفت. او که تحویل سال را در خوی و در کنار مردم زلزله‌زده گذراند در این مورد، گفت: «سال ۱۴۰۱ سال بد، سخت و دردناکی بود. سالی پر از درد و داغ که در آن عزیز از دست دادیم. اشک ریختیم. حسرت خوردیم. دلتنگ شدیم...»

او ادامه داد: «باعث افتخار ما بود که ۵۰ روز در خوی در کنار هم‌وطنان عزیزمان باشیم. خدا را شاکریم که توانستیم در همین سوله‌ای که انبارمان بود مراسمی ساده بگیریم. من سال‌ها در لحظات تحویل سال سعی می‌کردم شویی بزرگ و باشکوه بسازم ولی امسال برایم دلچسب‌ترین بود چرا که در قلب خوی میزبان اهالی روستاهای اطراف خوی و خانواده‌هایی با فرزندان معلول و بیمار بودیم و کیف کردیم. امیدوارم هر چه قدر سال ۱۴۰۱، سال بدی بود سال ۱۴۰۲ سال دلچسبی باشد.»

 

احسان علیخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین