کد خبر: 67579 A

سعید روستایی ، نسخه کامل فیلم برادران لیلا، ترانه علیدوستی ، نوید محمدزاده

اتهام یواشکی مقام مهم سینمایی به سعید روستایی

اتهام یواشکی مقام مهم سینمایی به سعید روستایی

روح الله سهرابی حالا دیگر مقام شناخته شده ای در سازمان سینمایی ست؛ به خصوص وقتی سید مجید صالحی ، پس از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره اخیر فیلم فجر پشت تریبون رفت و به او معترض شد که چرا تحریم کنندگان جشنواره فیلم فجر را با عدم ساخت فیلم و حذف شدن تهدید کرده است. حالا به نوشته یک رسانه سهرابی در متنی درباره سعید روستایی و فیلم برادران لیلا نکات مهم و عجیبی نوشته است

ایران آرت: انتخاب نوشت: روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش و عرضه فیلم در واکنش به اظهارات اخیر سعید روستایی کارگردان «برادران لیلا» نوشت:

"ابراز امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم تعجب‌آور بود!

منظور از نسخه کامل چیست؟ یعنی سکانس‌های دیگری قرار است ضبط شود؟ تا جایی که بنده مطلع هستم تا آخرین فریم تدوین شده از این فیلم را به نمایش گذاشتید الا چیزی که لابد برای سریال شدن فیلم سه ساعته و احتمال واکنش منفی مخاطبانتان از آن چشم‌پوشی کردید! این فیلم بدون حتی یک ثانیه اصلاح و ممیزی منتشر شده است! تاکید می‌کنم؛ حتی یک ثانیه...

فرار رو به جلو نکنید...

ضمنا تشکر از مخاطبان برای دیدن نسخه قاچاق؟! یعنی قاچاق فیلم اقدامی عامدانه بوده؟!

این رشته سر دراز دارد و چنانچه لازم باشد به زودی ابعاد تازه و مهمی از آن منتشر خواهد شد..."

گفتنی است که روز گذشته سعید روستایی کارگردان فیلم «برادران لیلا» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دل‌نشین. از صمیم قلبمان از شما ممنون و سپاس‌گزاریم و قدردان زمانی که می‌گذارید تا فیلم ما را تماشا کنید هستیم. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.»

این در حالی ست که دیروز در ایران آرت منتشر کردیم : در حالی که روستایی امیدوار است نسخه کامل فیلم او در دسترس مخاطبان قرار بگیرد از روز گذشته نسخه کامل، بدون سانسور و باکیفیت بالای «برادران لیلا» هم‌ قاچاق شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه اولیه قاچاق فیلم «برداران لیلا» دو ساعت و ۳۳ دقیقه است، حالا نسخه دوباره قاچاق شده این فیلم دو ساعت و ۴۰ دقیقه است.

ترانه علیدوستی سعید روستایی فیلم برادران لیلا روح الله سهرابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین