کد خبر: 67623 A

کمال تبریزی، بیژن بنفشه‌خواه، تلویزیون، دستمزد بازیگران

۱۰۰ بازیگر دستمزد خوب می‌گیرند اما بقیه چطور؟/ انتقاد بیژن بنفشه‌خواه و ناامیدی کمال تبریزی

۱۰۰ بازیگر دستمزد خوب می‌گیرند اما بقیه چطور؟/ انتقاد بیژن بنفشه‌خواه و ناامیدی کمال تبریزی

کمال تبریزی میزبان و کارگردان هنری رئالیتی تاک‌شوی «طناز» می‌گوید: مدیریت تلویزیون ضعیف شده است چون کسانی پای کار آمده اند که توانایی و کارآمدی لازم ندارند. دورانی از تلویزیون آثاری درخشان پخش می‌شد؛ اما امروز از تلویزیون دیگر ناامید است.

ایران آرت: بیژن بنفشه‌خواه مهمان پنجمین قسمت از رئالیتی تاک‌شوی «طناز» درباره شرایط درآمدی بازیگری در دوران کنونی بیان کرد: «اوضاع بازیگری بد نیست اما آنقدرها هم که مردم فکر می‌کنند اوضاع مالی بازیگران عالی است، نیست. شاید گروه کوچکی از بازیگران که تعدادشان به 50 نفر هم نمی‌رسد اوضاع مالی خیلی خوبی دارند. در واقع این ماجرا در بقیه شغب‌ها نیز همینگونه است برای مثال اگر بخواهیم بگوییم 100 مهندس اول کشور دستمزدشان بالاست، طبیعتا 100 بازیگر برتر کشور هم درآمد زیادی دارند و این باعث خیررسانی به برخی حوزه‌ها از جمله درآمدزایی برای تلویزیون، حوزه تبلیغات و غیره نیز می‌شود.»

وی افزود: «حرفه‌ بازیگری هم قواعد و مناسبات خودش را دارد برای مثال اگر یک تهیه کننده با من بازیگر مبلغی را قرارداد می‌بندد، حتما اگر می‌توانست و برای پروژه خوب بود، با مبلغ کمتری با بازیگر دیگری قرارداد می‌بست.»

به گزارش پانا، وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیگران در سال‌های اخیر به سراغ اجرا رفته‌اند، عنوان کرد: «شاید گاهی دستمزد اجرا بالاتر است و این بازیگران را وسوسه می‌کند که به سراغ این حوزه بروند.»

کمال تبریزی میزبان و کارگردان هنری رئالیتی تاک شوی «طناز» نیز درباره تجربه مشاغل مختلف توسط برخی هنرمندان گفت: «من همیشه در کارم تجربه‌ کردن را دوست داشته‌ام. به همین دلیل همه فیلم‌هایم با یکدیگر متفاوت است. مثلا «مارمولک» و «لیلی با من است» شبیه به هم نیستند و این یک وسوسه در من همیشه هست که دلم می‌خواهد به همه جا سر بزنم.»

وی درباره کارهای توقیفی اش توضیح داد: «یکی دو کار توقیفی سینمایی و سریال دارم و درباره بقیه نیز باید بگویم که متاسفانه آن‌ها هم همیشه به سلامت پخش نشده‌اند. مدیریت تلویزیون ضعیف شده است چون کسانی پای کار آمده اند که توانایی و کارآمدی لازم ندارند. در دورانی از تلویزیون آثاری درخشان پخش می‌شد؛ اما امروز از تلویزیون دیگر ناامید هستم

 

کمال تبریزی بیژن بنفشه خواه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین