کد خبر: 67656 A

دی کاپریو، کیت وینسلت

جمله دی‌کاپریو به کیت وینسلت که باعث تغییر مسیر زندگی‌اش شد

جمله دی‌کاپریو به کیت وینسلت که باعث تغییر مسیر زندگی‌اش شد

به عقیده ی کیت حالا شرایط تغییر کرده، به خصوص با ظهور جنبش می تو (#MeToo)، چرا که حالا زن‌ها آمادگی ابراز بی پرده و صریح عقاید خود را دارند.

ایران آرت: کیت وینسلت و لئوناردو دیکاپریو گرچه هرگز با یکدیگر در رابطه عاشقانه نبوده اند اما رابطه ی آن ها با یکدیگر همیشه برای طرفداران شان مهیج بوده است. پیوند عمیق میان این دو بازیگر ثابت می کند در دنیای پرشتاب هالیوود هم دوستی های ماندگار وجود دارد. یکی از نکات جالب رابطه ی آن ها ماجرای یک اظهارنظر از سوی لئوناردو درباره ی ظاهر کیت در زمان ساخت فیلم «تایتانیک» (Titanic) است که هم نگاه کیت به زندگی را زیر و رو کرد و هم رابطه ی این دو دوست را تحت تأثیر قرار داد.

علیرغم زیبایی و استعدادش، کیت کماکان مورد اظهارنظرهای بی رحمانه به دلیل اندامش که با ایده آل های جامعه مطابقت نداشت، قرار می گرفت. وقتی هنوز دختر جوانی بود به دلیل بلندپروازی هایش برای بازیگری، مورد آزار و اذیت و تمسخر قرار می گرفت.

به گزارش روزیاتو، این آزار و اذیت ها محدود به همسن و سالانش نبود و در ۱۹ سالگی مورد هجمه ی نشریات زرد هم قرار گرفت که درباره ی وزنش اظهارنظر می کردند، سایز او را تخمین می زدند و درباره ی رژیم های لاغری که تصور می شد گرفته باشد گزارش تهیه می کردند.

 

کیت وینسلت - تایتانیک

به اذعان کیت، انتقادها درباره ی ظاهرش تأثیری منفی بر تصور ذهنی او از ظاهر خودش و درک او از معنای واقعی زیبایی گذاشت. در مقطعی کیت احساس انزوا می کرد و اینکه هالیوود چه نگاهی به او دارد برایش به یک نگرانی بدل شده بود.

کیت در مصاحبه ای با اپرا وینفری گفت که لئوناردو یک بار به او گفت: «واقعاً مهم است که تو همان شکلی هستی که واقعاً هستی.» وقتی کیت از لئوناردو درباره ی منظورش پرسید او گفت که بسیاری از زن ها معتقدند تنها راه برای موفق بودن، دوست داشته شدن و جذاب تلقی شدن، لاغر بودن است.

این حرف کیت را تکان داد و او متوجه شد که حق با لئوناردو است. در دهه ی ۱۹۹۰ مانند حالا بحث های مثبت نگری به بدن مطرح نبود و پیامی که به دختران جوان داده می شد این بود که لاغری تنها گزینه ی ممکن برای قابل قبول بودن است.

کیت به اپرا وینفری گفت که نامزد شدنش برای جایزه اسکار به خاطر بازی اش در فیلم «تایتانیک» نقطه ی عطفی برای او بود، چرا که فهمید می تواند به عنوان یک بازیگر زن بدون آنکه نیاز به لاغر بودن احساس کند یا رژیم های سختی بگیرد، به مراتب بالا برسد. تلاش های کیت برای ترویج مقوله ی مثبت نگری به بدن بعد از مادر شدنش بیشتر شد، چرا که دلش نمی خواست دخترش با همان کشمکش های درونی ای مواجه شود که خود تجربه کرده بود.

به عقیده ی کیت حالا شرایط تغییر کرده، به خصوص با ظهور جنبش می تو (#MeToo)، چرا که حالا زن‌ها آمادگی ابراز بی پرده و صریح عقاید خود را دارند. او همچنین معتقد است که مقوله ی پیری هم باید پذیرفته شود و او با درخواستش از یک شرکت آرایشی برای تغییر ندادن ظاهرش در تبلیغات خود موضع خود را دراینباره مشخص کرد.

 

4-COMPS-DD-KATEWINSLET-1

دی کاپریو کیت وینسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین