کد خبر: 67708 A

فرامرز صدیقی، بازیگر

فرامرز صدیقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد/ خبرهای تازه از وضعیت بازیگر برنده سیمرغ

فرامرز صدیقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد/ خبرهای تازه از وضعیت بازیگر برنده سیمرغ

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد که فرامرز صدیقی چند روزی است به علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

ایران آرت: سید مجید پوراحمدی پس از کسب اطلاع از بستری شدن فرامرز صدیقی - بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون - به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفت و در گفتگو با همراهان او در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، او با تاکید بر همراهی این صندوق در کنار هنرمندان کشور در همه ایام به ویژه دوران بستری و درمان در بیمارستان عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای ادامه زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند. 

به گزارش ایسنا، آذرماه سال گذشته پس از مدت‌ها بی‌خبری از این بازیگر، عکسی از او منتشر و به سرعت در فضای مجازی وایرال شد که با واکنش‌های زیادی نیز همراه بود.

فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری است

فرامرز صدیقی متولد سقز در سال ۱۳۲۸ و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که در سال ۱۳۴۷ فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. 

 شروع فعالیت او در سینما با بازی در فیلم «چشمه» به کارگردانی آربی آوانسیان بوده و از جمله نمایش‌هایی که بازی کرده به «ویس و رامین»، «بازرس»، «ارزش»، «پالتو» می‌توان اشاره کرد.

صدیقی پس از انقلاب در فیلم‌های «تیغ و ابریشم» مسعود کیمیایی، «سایه‌های غم» شاپور قریب، «روزنه» جمال شورجه، «آخرین پرواز» احمدرضا درویش، « دندان مار» مسعود کیمیایی، «زمان از دست رفته» پوران درخشنده، «دادستان» بزرگمهر رفیعا، «دلشدگان» علی حاتمی، «اسکادران عشق» سعید حاجی میری، «عشق کافی نیست» و «مارال» مهدی صباغ‌زاده، «قدمگاه» محمدمهدی عسگرپور و «هزاران زن مثل من» رضا کریمی بازی کرده است. او همچنین فیلم «طعمه را در سال ۷۱ کارگردانی کرد.

«داستان یک شهر»، «گمگشته»، «کلانتر»، «دایره تردید» و «روزی عقابی» از جمله سریال‌های معروف این بازیگر هستند.

وی در سال ۱۳۷۰ برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد برای فیلم «دادستان» در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

بازیگر فرامرز صدیقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین