کد خبر: 67851 A

متیو پری، کیانو ریوز

عذرخواهی ستاره فرندز به خاطر حرف‌های جنجالی‌اش درباره کیانو ریوز

عذرخواهی ستاره فرندز به خاطر حرف‌های جنجالی‌اش درباره کیانو ریوز

متیو پری بعد از اینکه گفته بود چرا ریوز «هنوز در بین ما راه می‌رود» وقتی ستاره‌هایی هم عصر او مانند ریور فینیکس و کریس فارلی چنین زود از میان ما رفتند، مجبور به عذرخواهی شد

ایران آرت: متیو پری بازیگر سرشناس سریال دوستان (Friends) می گوید که صحبت های تند و بی ادبانه اش در مورد کیانو ریوز که در کتاب خاطرات خود که در پاییز گذشته با نام Friends, Lovers and the Big Terrible Thing منتشر شد، در نسخه های بعدی حذف خواهد شد.

این ستاره ۵۳ ساله سال گذشته خبرساز شده و بعد از اینکه گفته بود چرا ریوز «هنوز در بین ما راه می‌رود» وقتی ستاره هایی هم عصر او مانند ریور فینیکس و کریس فارلی چنین زود از میان ما رفتند، مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش روزیاتو، پری که اهل ویلیامزتاون، ماساچوست است، در مصاحبه با لس آنجلس تایمز گفته است که نسخه های آینده این کتاب، چنین بخشی از صحبت هایش را حذف خواهند کرد. پری که در سریال فرندز نقش چندلر بینگ را بازی کرده بود، به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرده است.

وی در این باره گفته است: «حرف احمقانه ای زدم… کار بسیار بدجنسانه ای کردم» و در ادامه گفت که در انظار عمومی از ستاره فیلم های جان ویک عذرخواهی کرده است. وی گفته است که یکی از دلایل تصمیم او برای حذف این بخش از صحبت هایش در مورد کیانو ریوز این است که ستاره فیلم های ماتریکس همسایه اوست.

متیو پری در این مصاحبه می گوید: «نامش را حذف کردم به این خاطر که در یک خیابان زندگی می کنیم» اما تصریح کرد که هنوز به طور حضوری و شخصاً از ریوز عذرخواهی نکرده است اما اگر فرصتی پیش بیاید حتماً این کار را خواهد کرد.

در کتاب خاطرات متیو پری که در نوامبر گذشته منتشر شد، پری در هنگام صحبت در مورد مرگ ریور فینیکس در ۳۱ اکتبر ۱۹۹۳ به کیانو ریوز اشاره کرده است، در شرایطی که فینیکس و ریوز دو سال قبل تر در فیلم My Own Private Idaho با هم بازی کرده بودند.

اگر چه ریوز از ریور فینیکس به عنوان یکی از نزدیک ترین دوستانش در آن دوره یاد کرده است، پری نیز رابطه بسیار نزدیکی با این ستاره آینده دار داشت، بعد از اینکه در اولین فیلم خود با نام A Night In The Life Of Jimmy Reardon در سال ۱۹۸۸ در نقش مقابل او بازی کرده بود. در کتاب خاطراتش، متیو پری به این موضوع اشاره کرده که چطور در مدت فیلمبرداری این فیلم در شیکاگو رابطه ای عمیق بین این دو شکل گرفته است. فینیکس در اثر اوردوز ناشی از ترکیب هرویین و کوکایین درگذشت.

 

کیانو ریوز متیو پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین