کد خبر: 68246 A

جانی دپ| رابرت پتینسون| دیور

جانی دپ با مدلینگ ثروتمند شد | رکورد جالبی که جانی دپ شکست

جانی دپ با مدلینگ ثروتمند شد | رکورد جالبی که جانی دپ شکست

جانی دپ با دیور قراردادی بیش از ۲۰ میلیون دلاری به امضاء رسانده که او را صاحب رکورد گران‌قیمت‌ترین قرارداد با یک مرد می‌کند.

ایران آرت: جانی دپ قراردادش با دیور (Dior) را تمدید کرد. این غول مد و لوازم آرایشی که حتی در زمان متهم شدن دپ به خشونت خانگی از سوی «امبر هرد» از بازیگر حمایت کرد، رکورد گران‌قیمت‌ترین قرارداد با یک مرد را شکسته است.

ورایتی گزارش داده است که با قراردادی سه ساله بیش از ۲۰ میلیون دلار دریافت می‌کند و رکورد قرارداد ۱۲ میلیون دلاری «رابرت پتینسون» به عنوان سخنگوی این کمپانی برای عطر دیور اوم (Dior Homme) و قرارداد ۷ میلیون دلاری «برد پیت» برای شنل نومرو ۵ (Chanel No. 5) را شکسته است.

در این گزارش آمده است که بسیاری از سلبریتی‌ها مانند «کریس پاین»  قراردادهای یکساله حدود ۲ تا ۴ میلیون دلاری منعقد می‌کنند. پاین در حال حاضر قراردادی ۳ ساله و ۴ میلیون دلاری با آرمانی دارد.

به گزارش 30نما، بازیگر «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) و «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) از سال ۲۰۱۵ در کمپین تبلیغاتی عطر سووژ (Sauvage) مشارکت می‌کند.

جانی دپ

این کمپانی در سال ۲۰۲۰ و با شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» نامیده بود، تحت فشار قرار گرفت تا به همکاری با دپ پایان دهد. با پیروزی دپ بر «امبر هرد» در دادگاه افترازنی ویرجینیا، از این فشارها کاسته شد و بازیگر ۶۰ ساله به هالیوود بازگشت. دپ هفته آینده فیلم «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) را در جشنواره کن دارد. او در این فیلم به کارگردانی مایون نقش نقش لوئی پانزدهم را بازی کرد هاست.

انتظار می‌رود دپ ۱۷ مه به لندن سفر کند و پیش از مراسم یادبود «جف بک»، در ضیافت دیور حضور پیدا کند. این هفته گزارش شد که «ال پاچینو» در اولین فیلم بلند دپ در مقام کارگردان با عنوان «مودی» (Modi) نقش‌آفرینی می‌کند.

جانی دپ دیور رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین