کد خبر: 68613 A

آرنولد| بروس ویلیس

واکنش آرنولد به زوال عقل ستاره سینما/ ما هرگز بازنشسته نمی‌شویم

واکنش آرنولد به زوال عقل ستاره سینما/ ما هرگز بازنشسته نمی‌شویم

آرنولد شوارتزنگر پس از اعلام بروس ویلیس مبنی بر کناره‌گیری از بازیگری به دلیل اختلال مغزی به نام آفازی، از او تقدیر کرد.

ایران آرت: آرنولد شوارتزنگر مشهورترین بازیگر سینمای اکشن هالیوود در واکنش به خبر بیماری مغزی بروس ویلیس همبازی سابقش در «بی‌مصرف‌ها» می‌گوید: از او همیشه به عنوان یک ستاره بزرگ و یک مرد مهربان یاد می‌شود.

خانواده این بازیگر سال گذشته اعلام کردند که متخصصان، بیماری زوال عقل را در این بازیگر مشهور هالیوودی تشخیص داده‌اند.

آرنولد گفت: «بروس ویلیس فوق العاده است. او همیشه برای سالهای سال ستاره بزرگی بوده است. او همیشه به عنوان یک ستاره بزرگ و مردی مهربان در یادها خواهد ماند.»

به گزارش فارس، شوارتزنگر با صحبت به عنوان یک ستاره اکشن در مورد همکارش، افزود: «من درک می کنم که تحت شرایط فعلی او، از نظر سلامتی، باید بازنشسته می‌شد. اما به طور کلی، می‌دانید، ما هرگز واقعاً بازنشسته نمی‌شویم.»

22

شوارتزنگر و ویلیس در اوایل مجموعه رستوران «پلنت هالیوود» Planet Hollywood و بعد در «بی‌مصرف‌ها» همبازی بودند.

بروس ویلیس در ماه مارس تولد ۶۸ سالگی خود را در کنار خانواده جشن گرفت.

آرنولد شوارتزنگر، در عین حال، در سریال اکشن-کمدی جدید نتفلیکس با عنوان «فوبار» و  یک سریال مستند در نتفلیکس که زندگی او را روایت می‌کند، بازی می‌کند.

والتر بروس ویلیس زاده ۱۸ مارس ۱۹۵۵ که با نام بروس ویلیس شناخته می‌شود بازیگر،  تهیه‌کننده  و نوازنده بازنشسته آمریکایی، آلمانی‌تبار است که با نقش جان مک‌کلین در فیلم «جان سخت» به شهرت رسید.

 

آرنولد شوارتزنگر آرنولد شوارتزینگر بروس ویلیس آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین