کد خبر: 68900 A

شقایق دهقان| کشف حجاب شقایق دهقان| حبس شقایق دهقان

شقایق دهقان به ۱۰ روز حبس محکوم شد | جریمه نقدی شقایق دهقان به دلیل کشف حجاب

شقایق دهقان به ۱۰ روز حبس محکوم شد | جریمه نقدی شقایق دهقان به دلیل کشف حجاب

شقایق دهقان به اتهام حضور بدون حجاب شرعی در معابر به حبس محکوم شد؛ حکم با جریمه نقدی جایگزین شد.

ایران آرت: شقایق دهقان از چهره‌های شناخته شده سریال های کمدی است که به خاطر چند نقش از جمله سحرناز در شب های برره و خانم شیرزاد در ساختمان پزشکان تحسین شده است. شقایق دهقان اصلیتی بختیاری دارد اما جالب است بدانید که در گیسن آلمان به دنیا آمده است. شقایق دهقان با سریال هوای تازه به کارگردانی حسن فتحی به سینما معرفی شد. شقایق دهقان همسر سابق محراب قاسم خانی، فیلمنامه نویس و بازیگر است. شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی پسری به نام نویان دارند.

اعتماد آنلاین نوشت: کاوه راد، وکیل شقایق دهقان می‌گوید موکلش در دادگاه ارشاد به اتهام حضور بدون حجاب شرعی در معابر به تحمل ده روز حبس محکوم شده است اگرچه دادگاه حکم حبس را با جریمه نقدی جایگزین کرده است.

کاوه راد نوشته است پرونده به شکایتِ پلیس امنیت عمومی به جریان افتاده است. به گفته او  «دادگاه، مدت حبس ایشان را در اجرای تکلیف قانونی با پرداخت مبلغ "یک و نیم  میلیون تومان" جریمه نقدی جایگزین کرده است.»

به گفته او «جرم اعلامی، در زمره جرائم درجه هشت قرار دارد، حکم صادره قطعی و غیرقابل تجدیدنظرخواهی است.»

به نقل از اعتماد، از عناوین اتهامی خانم دهقان «جریحه‌دار کردن عفت عمومی از طریق انتشار تصویرِ حضور بدون حجاب در جلسه رونمایی از یک کتاب» نامبرده شده است.

عکس های شقایق دهقان و همسرش + بیوگرافی و بدنیا آمدن در آلمان

ماجرای احضار شقایق دهقان و الناز شاکردوست به دادسرا چه بود؟

خبرگزاری فارس فارس در تاریخ 14 آذرماه نوشت: شقایق دهقان به دادسرا احضار شد.

طبق اطلاع خبرنگار فارس، شقایق دهقان به‌دلیل هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید امروز دوشنبه در دادسرای اوین حاضر شود. 

گفتنی است، الناز شاکردوست هم در صفحه خود از احضارش به دادسرای زندان اوین خبر داده است.

ببینید: الناز شاکردوست و شقایق دهقان به دادسرا احضار شدند

حمله کیهان به شقایق دهقان

روزنامه کیهان 11 مهرماه 1400 نوشت: یک بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در رابطه با پوشش بازیگران مطالبی خلاف واقع گفته که واکنش‌های زیادی در پی داشته است.

او [شقایق دهقان] درباره شرایط ساخت یکی از سریال‌های تولیدی دهه 80 رسانه ملی گفته است: خانم‌ها فقط اجازه داشتند طوسی و مشکی و قهوه‌ای بپوشند و زن و مرد هم اجازه نداشتند روی یک مبل کنار هم بشینند.

پس از این سخنان، اکنون تصاویری برخلاف اظهارات این بازیگر در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.

شقایق دهقان

به نوشته کیهان، این اولین‌بار نیست که اظهارات خلاف واقع یک شبه‌سلبریتی درخصوص استانداردهای تولید در صداوسیما در سطح گسترده منتشر شده و هیچ برخوردی با این نشر اکاذیب انجام نمی‌شود. اظهارات کذبی که معمولا از زبان سینماگران شکست‌خورده بیان می‌شود و بیشتر وسیله‌ای برای خودنمایی از طریق حاشیه‌سازی هستند!

شقایق دهقان از چنگ بیماری گریخت

شقایق دهقان چندی پیش ویدئویی منتشر کرد و اعلام کرد برای سومین بار به کرونا مبتلا شده است! او در ویدئوی مذکور وضعیت جسمی خوبی نداشت اما حالا پس از گذشت چند روز به نظر می‌رسد وضعیت جسمی بهتری داشته باشد.

این بازیگر به تازگی با انتشار تصویری از خود که در آن خوشحال و خندان دیده می‌شود، درباره تجربه ابتلای سه باره‌اش به کرونا نوشته است.

بازیگر سریال "پاورچین" نوشته: "من براى اولین بار در بهمن ماه سال نود و هشت دچار این ویروس شدم که اون زمان نمیدونستیم چیه و چند ماه بعد طبق آزمایشى که دادم مشخص شد این بیمارى رو داشتم، حدود ده ماه بعد، آذر ماهِ سال نود و نه با علائم مشابه تست دادم که مثبت بود و بار سوم در طى یک ماه گذشته که خیلى سخت بود اما تمام شد.

_بنده سفر تفریحى نمیرم، مهمونى نمیرم ، ماچ و بوسه نمیکنم ، ماسک هم میزنم، دوتا روى هم، ممنون از توصیه هاتون!!

_کما کان سرم نیست!!. واکسن نیست ، تخت نیست ، جا نیست ، دارو نیست ، کوفت نیست، زهرمار نیست، کادر درمان از خستگى در حال متلاشى شدن است و آدما دسته دسته میمیرن!

_اینکه فکر کنى میمیرى و نمیمیرى خودش یه جورایی تولد دوباره است!

_از همه ى همدردى ها در این مدت ممنونم ، از لطفتون و از توجه اتون خیلى ممنونم•

_من زنده ام و از تمام آنچه که در انحصار مردم زنده‌ست، بهره خواهم برد"

شقایق دهقان

شقایق دهقان: ای بدبخت ما ای بیچاره ما

شقایق دهقان در استوری خود درباره شدت آلودگی هوا نوشت: «بزنیم آقا ماسک ها رو! دوباره بزنیم! اوناییمون که داریم توى شهرهاىِ سرشار از هواى آلوده، زندگى میکنیم بزنیم! 

چون این کثافتى که خودمون و بچه هامون و پدر و مادرهاىِ پیرمون توش تنفس مى کنیم، اسمش هر چى هست هوا نیست! یه سَمِ کثافتِ کشنده ایه که انگار داریم قاشق قاشق ازش برمیداریم میریزیم تو حلقمون، سَمى که داره با صراحت و رک و بى تعارف بهمون میگه همینى که هست، باید آرزوىِ یه نفس کشیدنِ عمیق، توىِ هواىِ آزاد رو هم به گور ببرى!

بزنیم ماسک ها رو دوباره! نمیدونم تاثیرش چقدره! ولى هم هوا خیلى آلوده است هم هر چى ویروسِ نحس و مرگ و مریضیه تو این هواى کثافته.

اى بدبخت ما، اى بیچاره ما....»

 20230103_074537

شقایق دهقان شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی طلاق شقایق دهقان ازدواج شقایق دهقان عکس شقایق دهقان فیلم شقایق دهقان شقایق دهقان و همسرش شقایق دهقان و پسرش احضار شقایق دهقان حبس شقایق دهقان کشف حجاب شقایق دهقان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین