کد خبر: 69467 A

جنیفر لارنس

روزی که جنیفر لارنس فاجعه به بار آورد/ خاطره جالب ستاره سینما

روزی که جنیفر لارنس فاجعه به بار آورد/ خاطره جالب ستاره سینما

جنیفر لارنس آزمون بازیگری برای فیلم «گرگ‌ومیش» را به یاد آورده است که خیلی سریع او را رد کردند.

ایران آرت: جنیفر لارنس در مصاحبه با پادکست «ریواچبلز» (Rewatchables) به یاد آورده است که وقتی برای نقشی در چندگانه «گرگ‌ومیش» (Twilight) آزمون بازیگری داده «فوراً» مردود شده است.

قسمت اول این مجموعه فیلم در سال ۲۰۰۸ اکران شد و لارنس در آن زمان بازیگر شناخته‌شده‌ای نبود. او در سال ۲۰۱۰ با فیلم «زمستان استخوان‌سوز» (Winter’s Bone) به شهرت رسید و چند سال برای پیوستن به «هانگر گیمز» (The Hunger Games) مقاومت می‌کرد.

به گزارش ۳۰نما، لارنس در این مصاحبه به یاد می‌آورد که در آن زمان بازیگری «متوسط» بوده است: «برای «گرگ‌ومیش» آزمون دادم [و] آن‌ها فوراً من را رد کردند. [می‌خندد.] حتی با من تماس گرفته نشد. اما زندگی من کاملاً متفاوت می‌شد. فکر می‌کنم شاید یک سال بعد «هانگر گیمز» را به دست آوردم. وقتی آزمون بازیگری می‌دهید، وقتی بازیگری متوسط باشید... فقط پنج صفحه به شما می‌دهند و می‌گویند: «ادا در بیاور.» وقتی بیرون آمد، فکر کردم: «ای آتش گرفته.»»

لارنس در دهه ۲۰۱۰ به چندگانه «ایکس-من» (X-Men) پیوست و پس از ناکامی «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) چند سال از بازیگری دوری گزید.

او در سال ۲۰۲۱ به فیلم پرستاره «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) ملحق شد و مقابل لئوناردو دی‌کاپریو و تیموتی شالامی نقش‌آفرینی کرد.

 

جنیفر لارنس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین