کد خبر: 69836 A

رابرت داونی جونیور: بهترین فیلم عمرم را بازی کردم/ تمجید از شاهکاری که در راه است

رابرت داونی جونیور: بهترین فیلم عمرم را بازی کردم/ تمجید از شاهکاری که در راه است

داونی جونیور ۵۸ ساله پیش‌تر در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» گفته بود «اوپنهایمر» به او ثابت کرده است که مردان آغازگر جنگ‌اند

ایران آرت: «رابرت داونی جونیور» می‌گوید «اوپنهایمر» (Oppenheimer) بهترین فیلمی است که او در طول دوران بازیگری‌اش تا امروز تجربه کرده است. او پنجشنبه شب در مراسم افتتاحیه تازه‌ترین ساخته «کریستفر نولان» به همراه «کیلین مورفی»، «فلورنس پیو»، «امیلی بلانت» و «مت دیمون» از این فیلم ستایش کرد. «اوپنهایمر» همزمان با «باربی» (Barbie) اکران می‌شود.

داونی جونیور که نقش «لوییس استراز» رئیس «کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده» را بازی می‌کند می‌گوید‌: «می‌خواهم بی‌پرده بگویم که این بهترین فیلمی است که بازی کرده‌ام. مشتاقم که همه آن را تجربه کنند. صرف نظر از انتظاری که دارید، یا هرچه فکر می‌کنید... تجربه فراگیری است، بلاکباسترهای تابستانی، در کودکی من به این معنا بودند.»

به گزارش ۳۰نما، نولان در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» این فیلم را «افراطی‌ترین» اثر خود تا امروز نامیده بود: «همه فیلم‌هایی که ساخته‌ام، به شکلی نوآر بوده‌اند... همه آن‌ها داستان‌هایی درباره پیامدها بودند. اما «اوپنهایمر»، سکانس‌ها به سریع‌ترین شکل از راه می‌رسند و به افراطی‌ترین شکل.»

داونی جونیور ۵۸ ساله پیش‌تر در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» گفته بود «اوپنهایمر» به او ثابت کرده است که مردان آغازگر جنگ‌اند: «مردان جنگ‌ها را شروع می‌کنند و بر تمام سیاره باید زن‌سالاری حاکم باشد. اما هرگز در این خصوص تغییر عقیده نداده‌ام… این [فیلم] فقط یک تأییدیه سه‌گانه بود.»

«کیلین مورفی» در این فیلم نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» طراح اولین سلاح‌های هسته‌ای در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. «مت دیمون»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «رامی مالک»، «جاش هارتنت»، «دیوید دستمالچیان»، «جک کویید»، «آلدن ارنرایک»، «اما دومونت»، «هریسون گیلبرتسون»، «جاش پک»، «دنی دفراری»، «گار برنت»، «جیمز دارسی»، «اسکات گرایمز»، «لوییس لمبارد»، «متیو مودین»، «دین دهان»، «بنی سفدی»، «کنت برانا»، «الکس ولف» و «کیسی افلک» به فیلم نولان ملحق شده‌اند.

 

کریستوفر نولان رابرت داونی جونیور اوپنهایمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین