کد خبر: 70064 A

مریل استریپ| اعتصاب بازیگران

مریل استریپ: روزهایی را به یاد دارم که نظافتچی بودم/ ستاره‌های هالیوود هم قسم شدند

مریل استریپ: روزهایی را به یاد دارم که نظافتچی بودم/ ستاره‌های هالیوود هم قسم شدند

مریل استریپ با انتشار بیانیه‌ای گفت: روزهایی که پیشخدمت، نظافتچی، تایپیست و حتی بیکار بودم را به یاد می‌آورم. خوشبختانه می‌توانم از آنهایی حمایت کنم که با ادامه اعتصاب علیه «جالوت» دچار مشکل می‌شوند.

ایران آرت: بعضی از بازیگران پردرآمد هالیوود دست کم ۱ میلیون دلار به صندوق اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) کمک مالی کردند. این اتحادیه از اواسط ماه ژوئیه علیه استودیوها و تهیه‌کنندگان هالیوود (AMPTP) اعتصاب کرده و خواستار دستمزدهای بیشتری از پخش مجدد محتوا در پلتفرم‌های استریم شده‌اند.

در طول سه هفته گذشته اتحادیه بازیگران بیش از ۱۵ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده که بخش اعظمی از آن را ۱۴ ستاره هالیوود که هریک بیش از ۱ میلیون دلار اهدا کرده‌اند تشکیل می‌دهد.

به گزارش سی‌نما، «جرج کلونی» و همسرش «امل کلونی»، «مت دیمون» و همسرش لوسیانا، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «هیو جکمن» و «دبورا لی فرنس»، «دووین جانسون»، «نیکول کیدمن»، «جنیفر لوپز» و «بن افلک»، «رایان رینولدز» و «بلیک لایولی»، «جولیا رابرتس»، «آرنولد شوارتزنگر»، «مریل استریپ»، و «اپرا وینفری» از جمله این بازیگرانند.

استریپ با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «روزهایی که پیشخدمت، نظافتچی، تایپیست و حتی بیکار بودم را به یاد می‌آورم. خوشبختانه می‌توانم از آن‌هایی حمایت کنم که با ادامه اعتصاب علیه «جالوت» دچار مشکل می‌شوند. در کنار هم و در برابر این کمپانی‌های زورگویی که می‌خواهند انسانیت و شأن انسان را از بین ببرند و حتی انسان را از شغل ما حذف کنند قدرتمندانه می‌ایستیم.»

اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) از ابتدای ماه مه علیه استودیوهای هالیوود اعتصاب کرده‌اند و نگرانی‌های مشابهی دارند. این اولین بار در شصت سال گذشته است که دو اتحادیه هالیوود همزمان اعتصاب می‌کنند. سه‌شنبه این هفته گزارش شد که تهیه‌کنندگان از جمعه آینده پای میز مذاکره با نویسندگان بازخواهند گشت.

 

مریل استریپ نیکول کیدمن مت دیمون جورج کلونی دواین جانسون هیو جکمن امل کلونی دی کاپریو جرج کلونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین