کد خبر: 70211 A

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی دختر ۱۵ ساله‌اش را وارد هنر کرد

آنجلینا جولی دختر ۱۵ ساله‌اش را وارد هنر کرد

جولی در مصاحبه با اینترتینمنت تونایت می‌گوید دخترش تمایل دارد ابتدا از پشت صحنه وارد صنعت سرگرمی شود.

ایران آرت: «انجلینا جولی» دختر ۱۵ ساله‌اش «ویوین جولی-پیت» را به عنوان دستیار تولید تئاتر موزیکال «بیگانگان» (The Outsiders) انتخاب کرد. ویوین یکی از فرزندان مشترک جولی و «برد پیت» است. این اولین بار است که جولی و ویوین در پروژه هنری مشترکی همکاری می‌کنند. ویوین نیز برای اولین بار در تولید پروژه‌ای در صنعت نمایش مشارکت خواهد کرد.

جولی در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید دخترش تمایل دارد ابتدا از پشت صحنه وارد صنعت سرگرمی شود: «ویو من را به یاد مادرم می‌اندازد که مصمم نبود در کانون توجه باشد اما می‌خواست از هنرمندان دیگر حمایت کند. او نسبت به تئاتر و سخت‌کوشی برای درک بهتر نحوه مشارکت بسیار جدی و دقیق است.»

به نقل از ۳۰نما، این نشریه گزارش داده است که جولی دخترش را از خردسالی به تئآتر می‌برد و علاقه او به نمایش‌های موزیکال را برانگیخته است. ویوین وقتی شیفته «بیگانگان» می‌شود که تئاتر را در اولین اجرایش در سن دیه‌گو و در کنار مادرش می‌بیند.

یکی از منابع «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید:‌ «انجلینا و ویوین سپس با «اس. ای. هینتون» ملاقات می‌کنند که وقتی رمان [«بیگانگان»] را نوشت هم سن و سال ویوین بود. انجلینا در نتیجه دیدن نمایش و گفت‌وگو با نویسنده، تصمیم می‌گیرد تهیه‌کننده تئاتر در برادوی باشد.» رمان هینتون در سال ۱۹۶۷ وقتی نویسنده ۱۵ سال بیشتر نداشت منتشر شد.

جولی در جشنواره کن سال ۲۰۰۸ تأیید کرد که به زودی فرزندانی دوقلو به دنیا می‌آورد. او به مدت دو هفته در یک بیمارستان ساحلی در نیس بستری شد در حالی که عکاسان در آن نزدیکی اردو زدند. جولی ناکس لئون و ویوین مارکلین را ۱۲ ژوئیه آن سال به دنیا آورد.

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین