کد خبر: 70392 A

مواظب باشید نمایش خانگی دست «مافیاها» نیفتد/ یادداشت محمد مالمیر

مواظب باشید نمایش خانگی دست «مافیاها» نیفتد/ یادداشت محمد مالمیر

پخش همزمان شش مسابقه مافیایی در شبکه نمایش خانگی، بیش از آن‌که اتفاقی باشد، نشان می‌دهد مافیاها قصد تسخیر شبکه نمایش خانگی را دارند

محمد مالمیر

ایران آرت: محمد مالمیر، روزنامه‌نگار نوشت: وقتی فضای فیلمسازی و سریال‌سازی اشباع می‌شود و گره می‌خورد و از طرفی جامعه هم خلا بازی‌های گروهی را حس می‌کند؛ بدیهی است که یک سناریو تکراری تحت عنوان بازی «مافیا» بخواهد بیش از ۵۰ درصد برنامه‌های شبکه نمایش خانگی را پُر کند و از سکه نیفتد، اما این‌که تولیدکنندگان این رئالیتی‌شوها، بی استعدادی و نبود خلاقیتشان در ساخت برنامه‌ای متفاوت را اتفاق معمولی می‌دانند و از بابت آن خوشحالند، از عجایب روزگار است!

در روزهای گذشته ویدئوهایی از بازی مافیا در فضای مجازی به چشم می‌خورد که معلوم نیست متعلق به کدام رئالیتی‌شو است! چهره‌های تکراری که همه جا هستند و انگار شب و روزشان را در استودیوهای فیلمبرداری به‌عنوان شرکت‌کننده می‌گذرانند و هر بار نوبت اجرا به یکی از آن‌ها می‌رسد تا گرداننده مسابقه باشند. همین موضوع مخاطب را گمراه می‌کند که آیا این مسابقه را قبلا دیده‌ یا با برنامه‌ای جدید طرف است؟  

البته می‌دانیم عکس دورانی که تولیدکنندگان تلاش می‌کردند در حد وسع‌شان دست به خلاقیت بزنند و ایده‌ای نو وارد کنند، این روزها شبکه نمایش خانگی به دست کسانی افتاده که از این برنامه به برنامه دیگر می‌روند و مدام به همدیگر تارگت می‌زنند، اما پخش همزمان شش مسابقه مافیایی در شبکه نمایش خانگی، بیش از آن‌که اتفاقی باشد، نشان می‌دهد مافیاها قصد تسخیر شبکه نمایش خانگی را دارند و کسی هم نمی‌تواند ترمزشان را بکشد.

مشخص نیست آیا تولید مسابقات مافیایی به همین جا ختم می‌شود یا قرار است دوباره با یک طراحی صحنه و لباس متفاوت تولیدشان ادامه پیدا کند. تولیدکنندگان این رئالیتی‌شوها که اغلب هم یک تیم ثابت هستند همزمان که از نداشتن ایده و خلاقیت قابل توجه رنج می‌برند، بدشان نمی‌آید شبکه نمایش خانگی را تسخیر کنند. کاری از دست ما مردم که برنمی‌آید، حداقل مدیران پلتفرم‌ها مواظب باشند شبکه نمایش خانگی دست مافیاها نیفتد.

 

شبکه نمایش خانگی محمد مالمیر شبهای مافیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین