کد خبر: 70463 A

مرتضی پورصمدی | حامد عنقا | فیلمبردار

روایت تلخ درگذشت یک هنرمند سر صحنه فیلمبرداری

روایت تلخ درگذشت یک هنرمند سر صحنه فیلمبرداری

حامد عنقا درگذشت مرتضی پورصمدی را ناباورانه و تلخ عنوان کرد و با حالی مبهوت، از اتفاقات روز درگذشت نابهنگام این فیلمبردار باسابقه سینمای ایران گفت.

ایران آرت: حامد عنقا، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان درباره مرگ نابهنگام مرتضی پورصمدی گفت: به روایت همکارانم، ایشان برای دقایقی برای رسیدن به سرویس بهداشتی چند پله‌ای را بالا می‌رود، اما پشیمان می‌شود و به همکاران می‌گوید که من را خبر کنند تا جای دوربین را برای سکانس های مورد نظرمان فیکس کنیم. در همین فاصله کوتاه برگشت، دچار سرگیجگی و بی حالی می شود. مهدی سلطانی که نزدیک‌تر به ایشان بود احساس می کند آقای پورصمدی از پله ها سر خورده، سریع خودش را می رساند که می‌فهمد از حال رفته اند. آقای پورصمدی را زمین می‌خوابانند. من که گوشه دیگری بودم متوجه شدم همه در حال دویدن به سمتی‌اند و از این لحظه من هم به صحنه رسیدم.

 او ادامه داد: فیلمبرداری اولین کار آقای حسینی «ساکن طبقه وسط» را آقای پورصمدی کار کرده بود و سال‌ها قبل تر هم با یکدیگر در «مدار صفر درجه» همکاری کرده بودند. رابطه‌ی پدر و پسری عجیبی داشتند به شکلی که شهاب حسینی پس از درگذشت ایشان با جدیت و غم دردناکی می‌گفت که من دوباره یتیم شدم.

عنقا در پایان درباره اینکه چه کسی قرار است جایگزین مرحوم پورصمدی در ادامه مسیر ساخت سریال شود نیز گفت: «درباره‌ی این موضوع فکر نکرده‌ام چرا که حالم خوب نیست. این روزها عزادارم و فقط به این فکر می‌کنم چه تلخ و دردناک است که رفیق خوبم را از دست داده ام.

مرتضی پورصمدی حامد عنقا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین