کد خبر: 7865 A

نلسون الیس درگذشت

نلسون الیس درگذشت

نلسون الیس، بازیگر و نمایشنامه نویس آمریکایی درگذشت.

ایران آرت: نلسون الیس، بازیگر و نمایشنامه نویس آمریکایی روزگذشته درگذشت.

به گزارش ایران آرت به نقل از گاردین؛ نلسون الیس دیروز در سن 39 سالگی به صورتی غیر منتظره درگذشت. فوت الیس به دلیل حمله قلبی بوده است.

نلسون الیس که متولد سال 1978 بود  از سال ۲۰۰۲ میلادی مشغول فعالیت در سینما و بازیگری بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که او در آن نقش داشته است می‌توان به «خدمتکاران»، «خون حقیقی» و «پیشخدمت» اشاره کرد.

تصویری که در این خبر مشاهده کردید نقشی است که نلسون الیس در سریال «خون حقیقی» محصول سال 2008 ایفا کرده است.

سریال «خون حقیقی» در ایالات متحده توسط شبکه کابلی اچ‌بی‌او پخش می‌شود. تولید این سری نتیجه همکاری اچ‌بی‌او و کمپانی تولید بال است. اولین قسمت این مجموعه در هفتم سپتامبر ۲۰۰۸ به نمایش درآمد.

فصل اول این سریال برنده چندین جایزه از قبیل جایزه گلدن گلوب و جایزه امی شده‌است. فصل دوم این مجموعه در ۱۲ قسمت در ۱۴ ژوئن ۲۰۰۹ و فصل سوم در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. فصل چهارم این سریال در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و فصل پنجم آن برای سال ۲۰۱۲ برنامه‌ریزی شده است.

خون حقیقی مجموعه وسیعی از بازیگران را به خدمت گرفته است که عده‌ای از آنان شخصیت‌های اصلی و عده‌ای دیگر شخصیت‌های مکمل هستند که به فراخور داستان در سری ظاهر می‌گردند. گرچه داستان در شهر خیالی بن تمپز در ایالت لوئیزیانا اتفاق می‌افتد، اما تعداد قابل توجهی از بازیگران این مجموعه در اصل آمریکایی نیستند.

 

نلسون الیس خون حقیقی سریال خون حقیقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین