کد خبر: 8010 A

جنجالی‌ترین شرکت‌کننده خنداننده‌شو: من باید اول می‌شدم!

جنجالی‌ترین شرکت‌کننده خنداننده‌شو: من باید اول می‌شدم!

مردم شوخی های من را متوجه نمی شوند. حتی بعضی حرصشان در می آید و به من رای نمی دهند!

ایران آرت: زمانی که زینب موسوی از چهره های واقعی امپراتور کوزکو، یکی از سلبریتی های فضای مجازی در مسابقه جدید خندوانه رونمایی کرد. خیلی ها حس می کردند که نفر اول این مسابقه شود. خودش هم البته همین حس را داشت که وارد مسابقه شد اما آرای مردمی به دیگر شرکت کننده ها  و کامنت های نه چندان مناسبی که برایش گذاشتند و حاشیه های که برایش به وجود آمد، فاز امپراتوری کوزکو را به کل تغییر داده است و تبدیلش کرده به فازی که شدید برای خیلی ها درک شدنی نباشد.

تو که خودت یک پا سلبریتی بودی ، چطور شد که سر از خندوانه درآوردی؟

من خیلی اهل تلویزیون نیستم و فقط وقتی فوتبال دارد روشنش می کنم، آن هم بازی های رئال مادرید. قبل از این مسابقه یکی دوتا از طرفدارهایم برایم نوشتند که چنین اتفاقی قراراست رخ بدهد، شما هم شرکت کن. من هم با دوستانم مشورت کردم و گفتم حرکت خوبی است. یکی از ویدئو های کانالم را به عنوان نمونه برایشان فرستادم.

کلا استقبال ها از خودت را چطور دیدی؟

راستش فکر می کردم استقبال از کارهایم خیلی بهتر از این باشد.

جداً؟

بله . در دوره اول که چهارم شدم و 700هزار و خرده ای رای آوردم واقعا ناراحت بودم. این که چرا چهارم شدم، باید اول می شدم ولی الان دیگر برایم مهم نیست و به سطحی رسیده ام که فکر می کنم مردم شوخی های من را متوجه نمی شوند. حتی بعضی از اینکه متوجه نمی شوند حرصشان در می آید و به من رای نمی دهند!

یعنی خودت شوخی هایت را دوست داری؟

من شوخی هایم را می نوشتم و مثلا پیش دوستانم یا خانم دهقان که اجرا می کردم، آن ها از خنده روده بر می شدند، بعد این جا موقع اجرا همان ها را می گفتم و انتظار داشتم که سالن منفجر شود بعد می دیدم که حضار هیچ ری اکشنی ندارند.

البته فکر کنم به جز این ماجرا حاشیه هایی که برایت درست شد هم در دلزدگی ایت بی تاثیر نبوده ، درست است؟

خب حرف و حدیث هایی پیش آمد که دوست ندارم راجع به آن ها صحبت کنم، چون اهمیتی برایم ندارند.

مثل اینکه این ماجرا فشار زیادی روی تو آورده؟

واقعا از این که شوخی هایم درک نمی شود ناراحتم. من در کانال خودم یک ویدئو می گذارم و چون مخاطبم را می شناسم، می گویم این ویدئو می ترکاند و آن قدر ویدئو لایک می خورد و از فلان جمله بعدا خیلی استفاده می شود و ... همه این ها رخ می دهد. اما این اتفاقات در خندوانه رخ نمی دهد ، البته نه اینکه مشکلی از برنامه باشد، بالاخره به دلیل مسائلی مثل گستردگی مخاطب، سطح سلیقه ها و نظرات مختلف مردم باعث می شود این اتفاقات نیفتد. من دوست دارم در اجرای بعدی ام، آن چیزی را بگویم که خودم دوست دارم. حس می کنم الان رسالتم این است که آن را بگویم و دیگر نظر مخالفانم هم برایم مهم نیست .

ولی تو الان در پر مخاطب ترین برنامه تلویزیونی حضور داری، دیگر هیچ وقت به این اندازه مخاطب نخواهی داشت.

مسلما برنامه خنداوانه یکی از بهترین برنامه های تلویزیون است و اگر قبولش نداشتم اصلا در آن شرکت نمی کردم با این حال من بیشتر از تعداد مخاطب می خواهم جایی باشم که مخاطب درکم کند. حتی این روزها حس می کنم نوشتن بیشتر حالم را خوب می کند تا اجرای استندآپ کمدی.

 

خنداننده شو برنامه خندوانه زینب موسوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین