کد خبر: 48696 A

استیون کینگ با رمان‌های کوتاهش صدرنشین شد

استیون کینگ با رمان‌های کوتاهش صدرنشین شد

اثر جدید ‌استفن کینگ، نویسنده مشهور آمریکایی ژانر وحشت به رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه ‌یافت

ایران آرت: «استفن کینگ» خالق رمان‌های «‌درخشش» و «‌آن» با  اثر «اگر خون جاری شود» که مجموعه‌ای از رمان‌های کوتاه با عنوان‌های «تلفن آقای هرینگتون»، «زندگی چاک»‌،‌ «موش» و «‌اگر خون جاری شود» است به فهرست پرفروش‌های داستانی جلد سخت نشریه نیویورک‌تایمز راه ‌یافت.

«استفن کینگ» که برنده جایزه‌های متعدد ادبی است، خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. آثار او تاکنون بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند. فیلم‌ سینمایی «آن» از رمانی با همین نام از نوشته‌های «کینگ» ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، همچنین رتبه دوم این فهرست به رمان «مخاطره» نوشته «دیوید بالداچی» اختصاص یافت. این رمان که ششمین جلد از سری‌ داستان‌های «مرد خاطره» این نویسنده محسوب می‌شود داستان تحقیقات «دِکِر» درباره پرونده قتلی را که در یکی از شهرهای ایالت «داکوتای شمالی» رخ داده‌ است روایت می‌کند.

«فراموش‌شده»‌،‌ «تابستان آن سال»‌، «آبی مطلق»‌،‌ «بی‌گناه»‌ و «‌روز صفر»‌ از جمله آثار این نویسنده هستند که تاکنون به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

رمان «‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز» که در هشتاد و ششمین هفته حضور در  این فهرست را سپری می‌کند این‌بار در جایگاه سوم قرار گرفته است. این رمان به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

«طعمه نقاب‌دار» که جدیدترین جلد از سری‌ داستان‌های «طعمه» به قلم «جان سندفورد» به شمار می‌رود نیز چهارمین اثر پرفروش این هفته نیویورک‌تایمز است. در رمان «طعمه نقاب‌دار» داستان درخواست سیاستمداران ایالات متحده از «‌لوکاس دیونپورت» را برای تحقیق درباره فردی که کودکان‌شان را تهدید می‌کند می‌خوانید.  

و در نهایت رتبه پنجم این فهرست به رمان «غبار آمریکایی» نوشته «‌جنین کامینز» اختصاص یافته است. این رمان داستان فرار یک کتاب‌فروش مکزیکی به همراه فرزندش به سمت مرز ایالات متحده را روایت می‌کند.

 

استفن کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین