کد خبر: 53089 A

رمان جدید جودی پیکو پرفروش شد

رمان جدید جودی پیکو پرفروش شد

رمان "کتاب دو روش" نوشته "جودی پیکو" نیز در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار گرفته است.

ایران آرت: فهرست هفتگی رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز با حضور نام "جیمز پترسون"، نویسنده پرفروش همیشگی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رمان "قتل‌های سراسری" نوشته "جیمز پترسون" و "جی دی بارکر" که بیست و یکم سپتامبر روانه بازار شده بود در رتبه سوم فهرست جدید پرفروش‌ترین رمان‌های جلد سخت نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

این رمان داستان یک کارآگاه و مامور اف بی آی را روایت می‌کند که در پی قتل‌هایی که در سراسر کشور رخ می‌دهد سردرگم شده‌اند.

"پترسون" در سال جاری بارها برای انتشار رمان‎‌های جنایی به این فهرست راه‌ یافته بود. این نویسنده به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است. پترسون در سال ۲۰۱۶ از سوی مجله فوربس به عنوان پردرآمدترین نویسنده جهان معرفی شد.

رمان "کتاب دو روش" نوشته "جودی پیکو" نیز در رتبه نخست این فهرست قرار گرفته است. رمان "غروب و صبح" نوشته "کن فولت" که پیش‌درآمدی بر رمان "ستون‌های زمین" است و "رمان قدرت کامل" نوشته "کایل میلس" به ترتیب رتبه‌های دوم و چهارم فهرست این هفته را تشکیل داده‌اند.

رمان "درکنار آخرین ایستگاه" نوشته "کریگ جانسون" که شانزدهمین رمان از مجموعه داستان‌های "لانگمایر" به شمار می‌رود نیز به عنوان دیگر اثر پرفروش این هفته معرفی شده است.

 

نیویورک تایمز نویسنده زن جیمز پترسون جودی پیکولت جودی پیکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین