کد خبر: 57296 A

فردا جایزه هنری آینه دار دوران و گرامی داشت ابراهیم باستانی در موسسه حکمت و فلسفه /نخستین رویداد فرهنگی هنری ۱۴۰۰

فردا جایزه هنری آینه دار دوران و گرامی داشت ابراهیم باستانی در موسسه حکمت و فلسفه /نخستین رویداد فرهنگی هنری ۱۴۰۰

عصر فردا یکی از نخستین برنامه های فرهنگی هنری سال ۱۴۰۰ توسط جایزه آینه دار دوران برگزار می شود.

ایران آرت: موسسه جایزه هنری آینه دار دوران به نام و یاد استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی در هفتمین سال روز درگذشت استاد، یاد ایشان را گرامی خواهند داشت.

این جایزه با یاد استاد از سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و دوره اول خود را با تصویرگری آثار استاد با نام از پاریز تا پاریس شکل داد و هم اکنون در زادروز اخیر استاد در نشست شورای سیاستگذاری خود در فرهنگستان هنر با همراهی مرکز معدنی گل گهر سیرجان با یاد سرکار خانم صفارزاده دور دیگر فعالیت خود را اعلام کرد.

این برنامه با همراهی مرکز حکمت و فلسفه ایران توسط موسسه آینه داران دوران که مسولیت برگزاری این جایزه را دارد روز پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل تالار اینه موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود

مهمانان محترم می توانند با رعایت کامل اصول بهداشتی در فضای باز مجموعه که در اختیار موسسه نگارستان اندیشه قرار دارد در این یادبود حضور به هم رسانند.

برنامه به صورت زنده و در فضای مجازی اینستاگرام برای علاقه مندان پخش می شود.

دسترسی مجازی به برنامه به ادرس اینستاگرامی @negarestan.inst است.

قابل ذکر است مهمانان شرکت کننده برای یاد استاد به صورت گفتگوی مجازی استادان جلال رفیع، مهدی بشارت، سید علی میرافضلی و پیروز ارجمند از مدیران موسسه آینه داران دوران کرمان می باشند و اجرای برنامه به همراهی استاد شاعر، سهیل محمودی خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور با شرایط ذکر شده می توانند به ادرس مرکز حکمت و فلسفه ایران در خیابان نوفل لوشاتو پس از تقاطع آراکلین ساختمان موسسه پژوهشی شماره ۸۷ مراجعه کنند.

 

محمد ابراهیم باستانی‌ پاریزی جایزه آینه دار دوران گل گهر سیرجان مرکز حکمت و فلسفه ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین