کد خبر: 58462 A

املی نوتوم سی‌امین رمانش را منتشر کرد/ خانم نویسنده و خشم زنده ماندن

املی نوتوم سی‌امین رمانش را منتشر کرد/ خانم نویسنده و خشم زنده ماندن

املی نوتوم، نویسنده شناخته‌شده فرانسوی از انتشار سی‌امین رمان خود تحت عنوان "نخستین تبار" خبر داده است

ایران آرت: املی نوتوم، نویسنده فرانسوی که هر سال یک رمان منتشر می‌کند امسال نیز ازین این قاعده تخطی نکرده و با انتشار رمان "نخستین تبار" بار دیگر به صحنه ادبی فرانسه بازگشته است.

خود املی نوتوم در معرفی این رمان که قرار است در 19‌ام ماه اوت منتشر شود به طور خلاصه نوشته است "نباید خشم زنده ماندن را کم بشماریم."

 گفتنی است که در سپتامبر 2020 املی نوتوم رمان "بالون‌ها" را منتشر کرد که در توضیح آن رمان نیز همانند رمان جدیدش موجز و خلاصه نوشته بود "جوانی موهبت است و به دست آوردنش سال‌ها طول می‌کشد."

اثر جدید خانم نوتوم، سی‌امین رمانی است که انتشارات آلبن میشل در فرانسه از این نویسنده فرانسوی منتشر می‌کند. گفتنی است که نویسنده "ریش آبی" قرار است در ماه ژوئن در فستیوال ادبی "کوربوا، کلمات آزاد" حضور یابد و درباره رمان جدیدش با طرفداران خود صحبت کند.

املی نوتوم، نویسنده فرانسوی‌زبان بلژیکی است. او اولین رمانش را تحت عنوان "بهداشت قاتل" در سال 1992 منتشر کرد که با اقبال زیادی روبه‌رو شد. نوتوم به گفته خودش سالی 4 رمان می‌نویسد که تنها یکی از آن‌ها را برای انتشار به ناشر خود می‌دهد. رمان‌های او اغلب در صدر پرفروش‌های فرانسه قرار گرفته‌اند و برگزیده جوایزی چون جایزه بزرگ رمان آکادمی فرانسه شده‌اند.

 

نویسنده زن املی نوتوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین