کد خبر: 58570 A

نویسندگان مشهوری که کتابفروشی‌های بزرگ دارند

نویسندگان مشهوری که کتابفروشی‌های بزرگ دارند

کتابفروشی‌های مشهوری در آمریکا وجود دارند که توسط نویسندگان صاحب نام این کشور اداره می‌شوند.

ایران آرت: تقریباً اکثر نویسندگان مشهور جهان در آثار یا گفته‌های شفاهی خود از علاقه‌شان به مطالعه کتاب در کتابخانه یا کتابفروشی‌ ابراز می‌کنند. نویسندگان به دیگران توصیه می‌کنند که کتاب بخوانند و برای الهام گرفتن بیشتر در کتابفروشی‌های محلی حضور پیدا کنند و بعضی از آنها نیز خودشان کتابفروشی افتتاح می‌کنند که همیشه در محیط اطراف خود کتاب داشته باشند و از این دوست و یار قدیمی بشر دور نباشند.

به گزارش ایبنا، کتابفروشی‌های مشهوری در آمریکا وجود دارند که توسط نویسندگان صاحب نام این کشور اداره می‌شوند:
 


Parnassus Books
آن پاچت رمان‌نویس آمریکایی در کارنامه ادبی‌اش شش رمان و دو اثر غیرداستانی دیده می‌شود ولی با همین رمان‌ها در میان صد چهره تاثیرگذار جهان از سوی مجله تایم معرفی شده است. "دستیار شعبده‌باز" و "کشور عجایب" از آثار اوست. پچت چند سالی است که با الهام از کتابفروشی مورد علاقه دوران کودکی‌اش مکانی برای فروش کتاب و قرارهای ادبی یا به اصطلاح پاتوق نویسندگی افتتاح کرده است که در ایالت تنسی در شهر نشویل واقع شده است.



 


An Unlikely Story
این کتابفروشی با اسم عجیب و غریبش توسط "جف کینی" نویسنده و طراح بازی‌های ویدیویی افتتاح شده است. ساختمان این کتابفروشی از سازه‌های قرن نوزدهم الهام گرفته شده است و علاوه بر فروش کتاب، قهوه و غذاهای سبک نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.



 


Birchbark Books & Native Arts
این کتابفروشی واقع در شهر مینسوتا ایالت مینیاپولیس توسط لوئیز اردریک شاعر ، نویسنده، رمان‌نویس، نویسنده کودکان، و نویسنده داستان کوتاه اهل ایالات متحده آمریکا افتتاح شده است. لوئیز همچنین برندهٔ جوایزی همچون کمک‌هزینه گوگنهایم، جایزه کتاب آمریکا، جایزه او. هنری، و جایزه کتاب ملی شده ‌است. از جمله آثار مطرح وی می‌توان به کتاب لارز اشاره داشت. او تعصب عجیبی در فروش و ارائه داستان‌های مربوط به نویسندگان ساکن آمریکا دارد.


 


Beastly Books
کتابفروشی بیستلی به تازگی توسط جرج آر.آر. مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی سریال بازی تاج و تخت در شهر سانتافه ایالت نیومکزیکو آمریکا افتتاح شده است. این کتابفروشی در اصل ساختمانش بخشی از سینمای خریداری‌شده توسط مارتین است که به شدت از سوی طرفداران داستان‌های مارتین مورد توجه است. مارتین در وب‌سایت این کتابفروشی نوشته است: کسانی که کتاب و داستان می‌خوانند قبل از مرگشان هزاران زندگی را تجربه می‌کنند ولی کسانی که کتاب نمی‌خوانند فقط یک زندگی را می‌گذرانند.
نویسنده رمانهای مجموعه یخ و آتش می‌گوید نام این کتابفروشی را از داستان دیو و دلبر الهام گرفته است. مارتین میگوید او و تیمش قصد داشتند خیلی پیشتر این کتابفروشی را باز کنند.


 


Books & Books
این کتابفروشی در شهر کیوست ایالت فلوریدا در سال 2016 توسط جودی بلوم نویسنده آمریکایی کتاب کودکان و نوجوانان و همچنین ادبیات داستانی بزرگسالان افتتاح شده است. بلوم در کارنامه ادبی خود بیش از ۳۰ کتاب دارد و از آثار معروف او می‌توان به کتاب خدایان،  منم مارگرت و کتاب داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچ‌کاره اشاره کرد. نیویورک تایمز دربارهٔ کتاب‌های او می‌گوید: جادوهایی هستند که برای بخش قابل توجهی از زنان آمریکایی، گذر از دوران کودکی به نوجوانی را نشان می‌دادند. بلوم این کتابفروشی را با همکاری همسرش جرج کوپر باز کرده است.

نویسنده کتابفروشی نویسنده مشهور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین