کد خبر: 66100 A

مهسا امینی، سلبریتی های ایرانی، اعتراضات خیابانی

کیهان و سلبریتی های جاده صاف کن

کیهان و سلبریتی های جاده صاف کن

کیهان نوشت: ماجرای فوت مرحومه مهسا امینی نشان داد که این سلبریتی های معلوم‌الحال و وابسته به ضدانقلاب چه افکاری در سردارند و تفکراتشان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چیست!

ایران آرت: کیهان در شماره امروز خود نوشته است: ماجرای پیوستن برخی سلبریتی‌ها به فضا ‌سازی‌های شبکه‌های فارسی زبان معاند وابسته به دربار آل‌سعود، رژیم صهیونیستی، استعمار پیر انگلیس و استکبار جهانی و افشای ماهیت اصلی آنها نزد مردم ایران نشان داد که آنها هم در صف مزدوران وابسته قرار داشته و همواره سعی می‌کردند که با تزویر، ریا کاری و نیرنگ مردم را سپری برای استفاده از منافع شخصی خود کنند و امروز با افتادن نقاب از چهره آنها در این امتحان مردود شدند.

آری سلبریتی‌هایی که هر چند درمقابل طیف گسترده هنرمندان و ورزشکاران، تعدادشان‌اندک است اما هر از گاهی به میدان می‌آیند و بادامن زدن به جو فتنه، خود نیز در نقش لیدر فتنه عمل می‌کنند. 

به هرحال موضع‌گیری برخی از این سلبریتی‌ها در ماجرای اخیر فوت مرحومه مهسا امینی که به عنوان یک سناریوی از پیش طراحی شده توسط شبکه‌های فارسی زبان معاند بود، نشان داد که این افراد معلوم‌الحال و وابسته به ضدانقلاب چه افکاری در سردارند و تفکراتشان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چیست!

کیهان می افزاید:این چهره‌های منفور که به‌راستی هم امروز نزد مردم انقلابی کشورمان منفور شده‌اند با پول بیت‌المال و امکانات دولتی و نظام، به ثروت و شهرت رسیدند و امروز به جاده صاف‌کن رسانه‌های دشمنان مردم تبدیل شده‌اند!

 متاسفانه در این سال‌ها و به رغم سطح نازل کار چنین افرادی اما برخی مدیران صداوسیما دانسته یا ندانسته به آنها فضا دادند، اما پاسخ این دست از سلبریتی‌ها به مدیران، حمایت از فتنه است!

اماآنچه که در موضوع فتنه اخیر برای مردم ما روشن شد و پرده از چهره آلوده برخی از این سلبریتی‌ها برداشت وابستگی شدید آنها به رسانه‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب و معاند فارسی زبان بود که نشان داد این افراد هم نه تنها نمی‌توانند بین مردم انقلابی ما جایگاه داشته باشند بلکه خود نیز امروز از یاران این شبکه‌های معاند هستند و تمام تلاش‌شان این است که خوراک تبلیغاتی و رسانه‌ای برای شبکه‌های فارسی زبان معاند فراهم کرده تا آنها را برای رسیدن به اهداف‌شان کمک کنند، اگرچه این سلبریتی‌ها سعی می‌کنند با مظلوم‌نمایی و اشک تمساح ریختن برای موضوعی که هرگز برای رسانه‌های ضدانقلاب اهمیت ندارد خود را بین مردم محبوب نشان دهند اما باید بدانند که نقاب از چهره کریه آنها افتاده و مردم ما به ماهیت اصلی‌شان پی برده‌اند و از این پس نه تنها هیچ جایگاهی نزد مردم ما ندارند. 

کیهان افزوده است:  به هرحال این فتنه، باعث شد ماهیت واقعی برخی از سلبریتی‌ها که بویی از فرهنگ و آگاهی و مسئولیت اجتماعی نبرده‌اند آشکار شود. البته این فتنه هم با ایستادگی مردم به زباله دان تاریخ پیوست و خوشبختانه این بار چهره برخی از هنرمند نماها که جاده‌صاف‌کن رسانه‌های ضدانقلاب بودند و سال‌ها با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به شهرت و ثروت رسیده بودند برای مردم ما شناخته شدند. اما نکته بسیار مهم و حیاتی که الان بایستی مسئولان و مدیران ارشد سازمان صداوسیما و همچنین مسئولان و مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری کشور به آن توجه کنند طرد این افراد از محیط‌ها و فضاهای فرهنگی و هنری کشور است. لازم است یک خانه‌تکانی انقلابی صورت بگیرد و فضا برای هنرمندان مومن، ولایتمدار و انقلابی فراهم گردد.

پایان مطلب روزنامه کیهان.

 

روزنامه کیهان اعتراضات خیابانی مهسا امینی سلبریتی های ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین