کد خبر: 67302 A

محمد مهدی اسماعیلی ، تحریم وزیر ارشاد

واکنش وزیر ارشاد به تحریمش توسط اروپا، توقیف سازندگی و اشکالات وزارت ارشاد

واکنش وزیر ارشاد به تحریمش توسط اروپا، توقیف سازندگی و اشکالات وزارت ارشاد

محمد مهدی اسماعیلی ، به تحریم شدنش توسط اتحادیه اروپا ،توقیف روزنامه سازندگی و اشکالات وزارت ارشاد واکنش نشان داد.

ایران آرت: روزنامه ایران نوشت: محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت:« موضوع مهمی نیست و شما هم خود را درگیر این‌ موضوع نکنید».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین  در پاسخ به سؤالی درباره توقیف روزنامه سازندگی گفت: رویکرد آیت‌الله رئیسی تلاش حداکثری بر حفظ آزادی بیان بوده و چه در زمان مسئولیت در قوه قضائیه و چه در دوران ریاست‌جمهوری، شخصاً این موضوع را پیگیری کرده و از حقوق اصحاب رسانه دفاع کرده‌اند. با تأکید رئیس‌جمهور تلاش می‌کنیم حداکثر سعه‌صدر در برخورد با تخلفات رسانه‌ها را داشته باشیم. هیأت نظارت بر مطبوعات یک تشکیلات غیر دولتی و متشکل از نمایندگان دستگاه‌ها و قوای مختلف است و دولت نیز در این هیأت تنها یک رأی دارد. در مورد رأی اخیر هیأت هم تلاش زیادی شده بود تا با نشست‌های حضوری و تذکرات، از صدور آرای توقیف جلوگیری شود، اما متأسفانه اصرار بر تخلف، هیأت را مجبور به این رأی کرد.

همچنین اسماعیلی شامگاه سه شنبه در مجتمع فرهنگی و تفریحی باغ زیبا وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی میزبان بنیاد ملی نخبگان بود.

وزیر ارشاد در این نشست گفت: «بسیار مشتاق شنیدن نقطه نظرات و نکات مطروحه در این جلسه از سوی نخبگان هستم.»

محمدمهدی اسماعیلی ضمن اظهار امیدواری از استفاده از دیدگاه های نخبگان کشور به منظور بهبود هرچه بیشتر فعالیت های حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: «اگر موارد و اشکالاتی در اجرای برنامه های حوزه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود داشته باشد، تلاش خواهم کرد در این نشست شنونده خوبی باشم و همچنین نسبت به اصلاح موارد توضیحاتی نیز ارائه کنم.»

 

محمد مهدی اسماعیلی تحریم وزیر ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین