کد خبر: 13456 A

زمستان امسال مینیمال بپوشید

زمستان امسال مینیمال بپوشید

در پاییز و زمستان، کت ها و کاپشن هایی با رنگ‌های خنثی را فراموش نکنید.

ایران‌آرت: این سبک پس از رکود اقتصادی بزرگ ( 1929-1939) رواج بسیاری یافت ، زیرا فروشندگان و خریداران ، هر دو قشر بدنبال سرمایه گذاری بر روی طرح های کلاسیکی بودند که همیشه مد باشند .
 
این طرح ها معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا بتوان سالیان سال از آنها بهره برد. در صورتیکه شما از دانش کافی نسبت به استایل مینیمال و نحوه ترکیب کردن تکه لباس هاس ساده با هم ، برخوردار باشید به راحتی حتی با پوشیدن یک تی شرت سفید ساده ، بسیار شیک و متشخص به نظر خواهید آمد.

در پاییز و زمستان، کت ها و کاپشن هایی به رنگ شتری، پلیورهای بافتنی تک رنگ و نیم بوت های مشکی را فراموش نکنید. 

در این سبک ، تعداد رنگ ها محدود است و رنگ های خنثی در اولویت هستند ، هرچند گاهی از یک رنگ متفاوت نیز در این میان استفاده می شود. 

مهمترین نکته در انتخاب پالت رنگی این است که متناسب با رنگ و چهره شما باشد. رنگ های سفید، مشکی ، خاکستری و قهوه ای مایل به خاکستری از رنگ های ضروری برای داشتن این استایل هستند. 

در این سبک متوجه می شوید که استفاده از پارچه های ساده بجای طرح دار اصلاً خسته کننده نیست و جور کردن آنها با هم آسان تر است و به راحتی و به سرعت با انتخاب چند تکه از کمد لباس خود ، بویژه هنگام صبح که عجله دارید صاحب ظاهری آراسته و کلاسیک خواهید شد. 

 

 

 


 

سبک مینیمال استایل مینیمال لباس زمستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین