کد خبر: 17409 A

لباس‌های عجیب سیاستمدار خوش‌پوش جنجال‌ساز شد / عکس

لباس‌های عجیب سیاستمدار خوش‌پوش جنجال‌ساز شد / عکس

استفاده‌های عجیب و متعدد نخست وزیر کانادا از لباس‌های هندی با اعتراض هندی‌ها مواجه شد.

ایران آرت: جاستین ترودو در نخستین سفر رسمی‌اش در ۱۷ فوریه به هند رفت و در سراسر کشور در مراسم مختلف شرکت کرد و با مقام‌ها و افراد مختلف دیدار داشت.

به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی، عکس‌هایی که از این مراسم و دیدارها منتشر شده نشان می‌دهد که جاستین ترودو دارای مجموعه‌ای ‌از لباس‌های سنتی هندی است که با زیبایی و ظرافت طراحی شده‌ است.

ترودو و اعضای دیگر خانواده‌اش تاکنون حداقل سه بار لباس سنتی هندی پوشیده‌اند که این اتفاق در ابتدا برای هندی ها جالب بود ولی اغراق بیش از حد نخست وزیر کانادا باعث اعتراض هندی ها شد، تا جایی که عمر عبدالله وزیر ارشد جامو و کشمیر در توییتی خطاب به  ترودو نوشت: "برای اطلاع، ما هندی‌ها روزانه اینگونه لباس نمی‌پوشیم، حتی در بالیوود."

جنجال لباس‌های نخست وزیر کانادا در سفر به هند: ما هندی‌ها اینگونه لباس نمی پوشیم، حتی در بالیوود!

اما ترودو از آن دست بردار نبود. بحث روی لباس او به خصوص زمانی خیلی داغ شد که در عکس‌هایی با ستاره‌های بالیوود ظاهر شد. به خصوص در عکسی که شاهرخ خان، یکی از مشهورترین بازیگران سینمای هند در کنار این خانواده با یک کت و شلوار ساده سیاه قرار گرفته بود.

جاستین ترودو 2

اینجا بود که شبکه‌های اجتماعی دیگر تاب و تحمل سکوت مودبانه را نداشتند. شیوام ویج در توییتر نوشت: "حتی اگر ترودو یک داماد هندی در مراسم عروسی‌ می‌بود، به طور مسخره‌ای بیش از حد لباس پوشیده است."

برخی دیگر هم در شبکه‌های اجتماعی آقای ترودو و همسرش را "عروس و داماد هندی" خطاب کردند حتی لحن عناوین رسانه‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای از "زیبا و پرتلالو" به "بیش از حد پر زرق و برق حتی برای یک هندی" تغییر کرد.

تا حالا به نظر می‌رسد آقای ترودو نسبت به انتقادات فراوانی که در سفر هند به او شده، بی‌توجه باشد. دفتر رسمی او این ادعا را رد کرده که دولت هند، نخست‌وزیر را "سرزنش" کرده است. همچنین این موضوع که او با هزینه دولت به "تعطیلات" رفته، رد شده است.

جاستین ترودو لباس هندی نخست وزیر کانادا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین