کد خبر: 40579 A

عجایب دنیای فشن در هفته مد پاریس/ عکس‌ها

عجایب دنیای فشن در هفته مد پاریس/ عکس‌ها

ویوین وست‌وود در حالی از مجموعه جدید خود در هفته مد پاریس رونمایی کرد که برخی از طراحی‌های عجیب او مورد انتقاد قرار گرفته است.

ایران آرت: دنیای مد به روندهای غیرمعمول و بی معنی عادت دارد اما کار اخیر ویوین وست‌وود واقعاً عجیب‌ترین در نوع خودش بود.

در هفته مد پاریس، خانه طراحی بریتانیا اولین مجموعه بهار/ تابستان۲۰۲۰ خود را به طراحی همسر و شریک وست‌وود، آندریاس کرونتالر به نمایش گذاشت.

در میان تازه‌ترین کارهای این برند، یک کلاه نسبتاً غیرمعمول به شکل یک ماهی غول پیکر وجود داشت. این کلاه تزئینی مثل ماهی عجیب و غریب بلندی بود که فلس‌هایش از پولک مشکی درست شده بود و از دو طرف سر مانکنی که آن را بر سرداشت آویزان بود. چشمان الماسی ماهی به پایین خیره بود.

71229063_384001169220594_8609646235817329792_n

اما این موجود عجیب دریایی یک باطن دوستدار محیط زیست داشت.

به گزارش ایندیپندنت، کرونتالر در گفتگو با گاردین، توضیح داد که چگونه علاقه‌اش برای اینکه مردم کمتر خرید کنند، الهام بخش قصد او برای ساختن کمتر است.

به عنوان مثال کلاه ماهی از تکه دنباله‌هایی ساخته شده بود که در اطراف استودیوی طراحی ریخته شده بود.

کرونتالر به این روزنامه گفت: "آنچه که من به آن معتقدم این است که باید کمتر خرید کنیم و چیزهایی را که می‌خریم واقعاً دوست داشته باشیم".

سایر کلاه‌های آوانگارد در این مجموعه، از جمله کلاه برجی مانندی بود که از چندین لایه تور سفید درست شده بود و بر روی سر مدل مشهور "بلا حدید" به نمایش درآمد.

gettyimages-1171758887

در جای دیگر، حجاب‌های قرون وسطایی در ساتن‌های عاجی و توری‌های مشکی که تمام چهره یک مدل را پوشانده بود، بازآفرینی شده بود.

حدید یک بار دیگر برای حضور پایانی بر روی صحنه ظاهر شد: لباس عروس دامن پفی و چتری از تورهای برجسته که به شکل یک حجاب به نظر می‌رسید.

download

مدل مانکن هفته مد پاریس فشن ویوین وست وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین