کد خبر: 44233 A

پنج زن سیاهپوست که امسال ملکه زیبایی شدند/ عکسها

پنج زن سیاهپوست که امسال ملکه زیبایی شدند/ عکسها

در سال جاری پنج زن آفریقایی-آمریکایی به عنوان ملکه زیبایی در سطح جهانی و ملّی دست یافتند.

ایران آرت: مهمترین مسابقات ملکه‌های زیبایی، از زمان شکل گیری، نسبت به مجموعه گسترده‌ای از زنان رنگین پوست بی‌تفاوت بودند و حالتی خنثی داشتند.

اما ما می‌توانیم سال ۲۰۱۹ را سال زنان سیاه‌پوست بنامیم. پنج زن آفریقایی-آمریکایی به عنوان ملکه زیبایی در سطح جهانی و ملّی دست یافتند.

​در ادامه به نقل از تابناک باتو با این پنج زن آشنا خواهید شد.

۱. تونی آن سینگ 

1

به نمایندگی از جامائیکا در مسابقات دوشیزه دنیا در سال ۲۰۱۹ شرکت کرد و برنده شد. تونی آن سینگ، ۲۳ ساله، فارغ التحصیل لیسانس روانشناسی و مطالعات زنان از دانشگاه ایالتی فلوریدا است و تلاش می‌کند تا به زودی به دانشکده پزشکی بپیوندد.

۲. زوزیبینی تونزی

2

او مدل و ملکه زیبایی اهل آفریقای جنوبی است. او به نمایندگی از آفریقای جنوبی در مسابقات دوشیزه جهان در سال ۲۰۱۹ شرکت کرد و برنده شد. زوزیبینی تونزی ۲۶ ساله، از شهر زولو در آفریقای جنوبی دفاع از زنان و مبارزه با خشونت علیه آن‌ها را بر عهده گرفته و کمپین‌هایی را در فضای مجازی به راه انداخته‌است. تونزی در این‌مسابقه استاندارد‌های زیبایی از جمله رنگ پوست سیاه و مو‌های فر را که قبلاً در فهرست زیبایی درج نمی‌شدند برجسته کرد. پیروزی او می‌تواند باعث ترغیب زنان برای دوست داشتن خود با هر شکل و رنگی شود.

۳. چلسی کریست 

3

چلسی کریست وکیل ۲۸ ساله اهل کارولینای شمالی که بطور رایگان از زندانی‌ها در دادگاه دفاع می‌کند. او می‌خواهد به اصلاح سیستم قضایی آمریکا کمک کند. او خودش را یک بچه عجیب با چهره‌ای خاص توصیف می‌کند. وی دارای مدرک لیسانس حقوق و کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است، اشتیاق دارد به زندانیانی که ناعادلانه محکوم شده اند کمک کند.

۴. کلیق گریس 

4

کلیق‌گریس ۱۸ ساله با مو‌های طبیعی خود، معیار‌های زیبایی سنتی را نادیده گرفت و توصیه‌هایی را که او را ترغیب به صاف کردن موهایش کرده بود، رد کرد. او ترجیح داد تا در مسابقات زیبایی شرکت کند و مو‌های خود را آنگونه که هست بدون تغییر حفظ کند. گریس عنوان Miss Connecticut را برای دختران نوجوان بدست آورد و Miss Teen USA ۲۰۱۹ در ایالات متحده آمریکا به‌دست آورد.

۵. نیا فرنکلین 

5

نیا فرنکلین ۲۳ ساله، یک خواننده اپرا و علاقه‌مند به موسیقی است. آواز و فعالیت‌های موسیقی به او کمک کرد تا با وجود بزرگ شدن در محیطی که سیاه‌پوستان در اقلیت پنج درصدی بودند، نگاه مثبتی به خودش داشته باشد.

مدل مانکن دختر شایسته ملکه زیبایی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین