کد خبر: 47977 A

ملکه زیبایی انگلیس به طبابت بازگشت/ عکس

ملکه زیبایی انگلیس به طبابت بازگشت/ عکس

ملکه زیبایی انگلستان گفت می‌خواهد به کسوت خود به‌عنوان پزشک برگردد و مستقیماً در مبارزه علیه کرونا شرکت کند

ایران آرت: ملکه‌ی زیبایی انگلستان در سال ۲۰۱۹ میلادی پس از پایان فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش در خارج، به کشورش بازگشت تا در کسوت پزشک در شرایط انتشار ویروس کرونا کار کند.

باشا موخیرجی بعد از مشارکت در رقابت ملکه‌ی زیبایی جهان در دسامبر ۲۰۱۹ که به عنوان نماینده انگلستان حاضر و برنده شد، از پیشه‌ی اصلی‌اش که پزشکی بود مرخصی گرفت.

به گزارش تابناک باتو، او در ماه آگوست از سوی شماری از مؤسسه‌های خیریه دعوت شد تا به اقدامات انسان‌دوستانه بپردازد و طبابت را تعلیق کند و بر کارهای خیریه تمرکز کند. او به کشورهایی همچون آفریقا، ترکیه، هند، پاکستان و برخی کشورهای آسیایی دعوت شده بود تا سفیر امور خیریه باشد.

304373_104

او ۲۴ ساله است. در ابتدای ماه مارس به عنوان سفیر و به نمایندگی یک انجمن رشد و توسعه در هند به سر می‌برد و از مدرسه‌هایی برای اهدای کمک دیدن کرد.

با بدترشدن اوضاع در سایه‌ی ویروس کرونا در انگلستان، موخیرجی پیام‌هایی از دوستانش که در بیمارستان کار می‌کردند دریافت کرد که از میزان دشوار بودن شرایط برای آنها خبر می‌داد.

304374_790

ملکه‌ی زیبایی با مدیریت بیمارستان تماس می‌گیرد و از تمایل خود برای برگشت به کارش خبر می‌دهد.

او در گفت‌و گو با سی‌ان‌ان گفت: احساس کردم که اشتباه است که تاج ملکه زیبایی انگلستان را حتی به خاطر اعمال خیریه روی سرم بگذارم، در حالیکه مردم در سراسر جهان بر اثر ویروس کرونا می‌میرند و دوستانم در بیمارستان اوقات سختی را سپری می‌کنند. او توضیح داد که می‌خواهد به شهر و دیار خود برگردد و مستقیماً در مبارزه علیه کرونا شرکت کند. او گفت: من برای ملکه زیبایی بودن وقت ندارم، زیرا وقت انگلیس برای مهار کرونا تنگ است.

304372_371

 

دختر شایسته ملکه زیبایی فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین