کد خبر: 60597 A

لیدی گاگا فقط مانده استخر به تن کند/عکس

لیدی گاگا فقط مانده استخر به تن کند/عکس

«لیدی گاگا» خواننده مشهور امریکایی دوباره در دنیای مد چشم ها را به خود خیره کرد . او این بار با شنل بنفش چشمگیر و فاخری از برند «کوتور ولنتینو » به روی سن مد نیویورک رفت .

ایران آرت: آزاده جعفریان : خانم گاگا این بار شنل بنفش رنگش را با دستکش های چرمی و کلاه غول پیکری از پر شترمرغ که توسط« فیلیپ تریسی» طراحی شده بود، ست کرد.

«پیریائولو پیچولی » مدیر با هوش و خلاق ولنتینو پیش از این از این مجموعه در ونیز ایتالیا رونمایی کرده بود . وی مجموعه را خارج از هفته مد پاریس به روی سن فرستاد زیرا اعتقاد داشت این لباس ها باید در فضایی مناسب خودشان دیده شوند .

پیچولی در نهایت تصمیم گرفت این شنل های متفاوت ست شده با کلاه های غول پیکر پر نشان را در مکانی که در دوره رنسانس محل کشتی سازی بوده به نمایش بگذارد .

لیدی گاگا

این مدیر با سابقه برای مدعوین این فشن شو کد پوششی سفید را انتخاب کرده بود تا رنگ های منحصر به فرد کلاه ها و شنل ها بسیار شارپ تر و خاص تر به نظر برسند .

برند ولنتینو برای نمایش این مجموعه تصمیم گرفت از 17 هنرمند جوان برای 22 لوک از 84 لوک این کلکسیون بهره بگیرد . ولنتینو از جوانان حاضر در این مراسم تقاضا کرده بود به آتلیه اش در رم بروند و با در اختیار قرار دادن برخی آثارشان در خلق این مجموعه منحصر به فرد نقش داشته باشند .

لیدی گاگا

بسیاری از کاربران در مورد انتخاب رنگ و استایل خاص این مجموعه از خلاقیت و جسارت ولتینو تعریف کرده و مدل اصلی این کلکسیون یعنی لیدی گاگا را یکی از آوانگارد ترین هنرمندان دانستند و در همین راستا بسیاری نیز که طرفدار پوشش های ساده تر و کلاسیک تر بودند این مجموعه را نهایت عجیب و غریبی دانستند و در ضمن از خواننده معروفشان خانم گاگا تقاضا کردند تن به تبلیغ هر مدی نکند تا آنجا خیلی اعتقاد دارند گاگا دیگه فقط مانده استخر به تن کند !

و البته در این میان بسیاری نیز معتقدند انتخاب های لیدی گاگا همیشه بسیار جنجالی و خبر ساز بوده و در زمان خودش مورد نقد های تند قرار می گیرد ولی بعد از مدتی خودش تبدیل به آیکونیک می شود .

 

لیدی گاگا آزاده جعفریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین