کد خبر: 67352 A

لیونل مسی، آنتونلا روکوزو، د بست، مدل، استایل

ببینید: همسر لیونل مسی با استایل فوق‌العاده‌اش ستاره مراسم د بست ۲۰۲۳

ببینید: همسر لیونل مسی با استایل فوق‌العاده‌اش ستاره مراسم د بست ۲۰۲۳

​​آنتونلا روکوزو به همراه مسی در مراسم د بست فیفا شرکت کرد و لباس فوق العاده و استایل بی‌نقص او باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از او تمجید کنند.

ایران آرت: مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فیفا شب گذشته در پاریس برگزار شد و بازیکنانی که بر اساس رای‌گیری برنده شده بودند جوایزی را دریافت کردند. 

این مراسم همیشه مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان در سراسر دنیاست و شب گذشته به خاطر قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با توجه ویژه‌ای روبرو شده بود. 

به گزارش ورزش سه، یکی از چهره‌های اصلی این مراسم که در نهایت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را هم از آن خودش کرد، لیونل مسی بود. این بازیکن آرژانتینی از نگاه بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و همیشه در مرکز توجه قرار داشته است. 

با این حال، شب گذشته فرد دیگری هم کنار او بود که نمی‌گذاشت تمام توجهات فقط به مسی معطوف شود. آنتونلا روکوزو به همراه مسی در این مراسم شرکت کرده بود و لباس فوق العاده و استایل بی‌نقص او باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از او تمجید کنند. 

 

Fp_4xTdXsAMFsVU

 

لباس او هماهنگی مشخصی با لباس همسرش داشت. این دو نفر در حالی قدم به مراسم فیفا گذاشتند که سر تا پا مشکی پوشیده بودند و حضورشان تمامی هواداران و شرکت کنندگان و خبرنگاران را به وجود آورد. 

لباس سراسر مشکی، موهایی که بالای سر بسته شده و کیف قرمز روشن به شکل گل باعث شده بود که آنتونلا بیشتر از هر زمان دیگری در این مراسم بدرخشد و بسیاری از کاربران آنها را «زوجی که به معنای واقعی کلمه الگو هستند» نامیدند. 

 

dolcce_gabana_crop1677539816243.jpg_429808547

طرفداران لیونل مسی حتی در صفحه او هم آنتولا را تحسین کردند و چند نفر از آنها با عبارت «بانوی اول ما» از همسر این ستاره آرژانتینی نام بردند. 

مسی شب گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال 2022 فیفا را پس از قهرمانی به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر به دست آورد تا شب خوبش تکمیل شده باشد.

 

antonella_roccuzzo_crop1677539724724.jpg_428885026

لیونل مسی آنتونلا روکوزو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین