کد خبر: 67889 A

اشلی گراهام| مانکن| مدل

ببینید: مدل پلاس سایز جذاب‌ترین زن جهان شد

ببینید: مدل پلاس سایز جذاب‌ترین زن جهان شد

مجله مکسیم روز گذشته با انتشار لیست صد چهره جذاب سال، «اشلی گراهام» مدل ۳۵ ساله که سال‌هاست در زمینه جنبش مثبت اندیشی بدن فعالیت میکند را به عنوان نفر اول لیست و جذابترین زن سال انتخاب کرد.

ایران آرت: اشلی گراهام مدل پلاس سایز امریکایی که از ۱۲ سالگی به عنوان مدل در صنعت مد فعالیت داشته است بارها از سوی مجلات مختلفی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و جذابترین زنان هالیوود معرفی شده است.

او در سال ۲۰۱۶ از طرف مجله ورزشی اسپورت ایلوستریتد به عنوان چهره سال با شعار «مثبت اندیشی بدن و اعتماد به نفس در هر سایزی» انتخاب شد.

به گزارش خبر فوری، در طول ده سال گذشته اشلی با انجام مصاحبه‌ها و یا انتشار تصاویر/ویدیوهایی از خود سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه‌ای را داشته است، یکی از تمرکز‌های اشلی نشان دادن تصویر واقعی از بدن زن است.

او در راستای حذف استانداردهای غیر واقعی که میدیا بر زنان تحمیل کرده است همواره سعی در انتشار تصاویر بدون روتوشی از صورت و بدن خود و تاکید بر سلولیت و ترک پوستی و… داشته است.

بیوگرافی اشلی گراهام؛ جذاب ترین مدل پلاس سایز جهان | آسمونی

اشلی در مصاحبه با مجله مکسیم گفت: «باید به رنگ پوست و نژاد، وزن و سایز، جنسیت و سن همه احترام گذاشت و برای عادی سازی این موضوع نیاز به ایجاد انجمن و صحبت کردن بیشتر راجع به آن هستیم.

هیچکس نباید بخاطر جنسیت، رنگ پوست و سایزش مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد.

بدن ما در طول سال مدام در حال تغییر هست و من شخصا از بدنم به عنوان ابزاری برای تبلیغ مثبت‌اندیشی و بیان احساساتم استفاده کردم و میکنم.

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ زیباترین زن سال شد! نظر شما چیه؟

بچه دار شدن

اولین باری که به عنوان چهره مکسیم انتخاب شدم هیچ بچه‌ای نداشتم اما الان ۳تا بچه دارم، وقتی به این موضوع فکر میکنم متوجه میشوم که جذابیت در هر شکل و زمانی با همه تغییرات وجود دارد.

قبول دارم که بعد از زایمان‌ و بارداری‌های متعدد بدنم دیگر مثل قبل نیست و به کلی تغییر کرده ولی هنوز هم احساس جذاب بودن دارم اما در یک بدن جدید.

این یک احساس فوق‌العاده است که شما و سایر برندها و مجلات فرصتی را برای من فراهم میکنید تا بتوانم راجع به سختی‌های دنیای مد صحبت کنم.

من یک دختر معمولی از نبروسکا بودم که الان باعث شدم تا دید بسیاری به صنعت مد تغییر کند پس چرا نباید همگی باهم برای آگاه‌سازی و حذف استانداردهای زیبایی تلاش کنیم؟»

هالیوود مدل مانکن اشلی گراهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین