کد خبر: 44053 A

آپارتمان دوره ویکتوریا بازسازی می‌شود/ تصویری از زندگی سنتی در لندن

آپارتمان دوره ویکتوریا بازسازی می‌شود/ تصویری از زندگی سنتی در لندن

معماران Flow یک آپارتمان متعلق به دوره ویکتوریا را در لندن بازسازی می‌کنند.

ایران آرت، معماران FLOW ، که هم راستای شرکت معماری MAGRITS کار می کند، پروژه "light falls" را به اتمام رسانده است که بازسازی گسترده ای از یک خانه ویکتوریایی در ردیفی از خانه های مشابه است. این پروژه واقع در بخش لندن کنزینگتون ، شامل تخریب و بازسازی کامل مسکن موجود و اضافه شدن یک زیرزمین و یک فضای دو طبقه به خانه است که منجر به ایجاد فضای داخلی  با برجستگی هایی شده است که پوششی گرم و چوبی برای بخش های مختلف خانه به شمار می‌رود.

آپارتمان دوره ویکتوریا

طراحی مجدد که توسط معماری FLOW و MAGRITS   تکمیل شده است،شامل یک سازمان دهی کاملاً جدید، حول یک حیاط داخلی می چرخد ​​که به عنوان کانونی برای فضاهای نشیمن عمل می کند. حفره عمودی با برجستگی هایش ارتباطات بصری خیره کننده ای در طول خانه ایجاد می کند و نور روز را به تاریک ترین بخش های خانه می آورد. در نتیجه یک ارتباط جوی قوی با بیرون از منزل برقرار می شود و خورشید رنگ های در حال تغییری را بر روی دیوارهای سفید به نمایش می گذارد.

آپارتمان دوره ویکتوریا

هدف معماران، ایجاد یک پروژه امروزی بود که روش زندگی سنتی در خانه های تاریخی موجود را به چالش بکشد. صاحبان در حالی که از طرح ویکتوریایی تقسیم بندی خانه مردد بودند، حداکثر جریان را فضاهای نشیمن عمودی می خواستند و خواستار خانه ای جدید برای مجموعه هنری معاصر و در حال پیشرفتشان بودند.

آپارتمان دوره ویکتوریا

به گزارش آرل، خانه در منطقه حفاظتی  abingdon قرار دارد که محدودیت هایی را برای طراحان ایجاد می کرد. ظاهر بیرونی آن باید تا حد زیادی حفظ می شد بنابراین رویکرد، تبدیل خلاقانه محدودیت ها به استراتژی بود. به عنوان یک بخش سبز که زیبایی داخل خانه را به سمت بیرون گسترش می دهد، طراحی باغ تا به حدی آزادانه انجام شد.

آپارتمان دوره ویکتوریا

جلوه های بصری حیاط با مجموعه ای از برش های عمودی تقویت شده است که اثر سطح مقطع ها را در تمام فضاهای نشیمن تقویت می کند. پله به طور مشابه با پیکربندی محصور شده ای تنظیم شده است ، که کاملاً به سمت قسمت پایین باز می شود تا ترتیب توالی بخش های سرگرمی را سازمان بندی کند.

آپارتمان دوره ویکتوریا

در قسمت پشتی ، اتاق ناهارخوری با پیوند بصری مستقیم به سمت باغ از طریق  شیشه ای سبک ، روند کلی را ادامه می دهد.

آپارتمان دوره ویکتوریا

لندن ویکتوریا ساختمان سنتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین