کد خبر: 12535 A

در دادگاه هم مرا با اصفهانی اشتباه گرفتند/ بدل اصفهانی از دردسرهایش گفت

در دادگاه هم مرا با اصفهانی اشتباه گرفتند/ بدل اصفهانی از دردسرهایش گفت

بدل محمد اصفهانی در برنامه "فرمول یک" از دردسرها و موقعیت‌هایی گفت که این شباهت برای وی ایجاد کرده است.

ایران آرت: در برنامه «فرمول یک» علی ضیا میزبان مهدی پیرنجم الدین، بدل محمد اصفهانی شد که درباره این موضوع گفت: سالها پیش که آقای اصفهانی در بورس بودند، متوجه این شباهت شدم. هرجایی که می رفتم مردم نگاه های خاصی به من داشتند. برایم سوال شده بود قضیه چیست؟ تا اینکه در پاساژ عالی قاپو اصفهان به سی دی فروشی رفته بودیم که روی یکی از سی دی ها عکس فردی را دیدم که شبیه من بود و آن موقع فهمیدم من به چه کسی شباهت دارم.

وی افزود: از آنجایی که دوست ندارم به خاطر کسی دیگر به من احترام بگذارند و جلب توجه کنند، تصمیم گرفتم خودم وارد عرصه موسیقی شوم و آواز بخوانم!

پیرنجم الدین ادامه داد: چهره بنده خدادادی است، از اول اینطور بوده ام و سعی نکرده ام و نخواهم کرد چهره ام را شبیه او کنم. اما خیلی ها گفته اند من دارم خودم را شبیه ایشان می کنم. از طرفی مردم فکر می کنند من نمی خواهم با آنها عکس بگیرم یا به آنها امضا بدهم برای همین می گویم اصفهانی نیستم!

بدل اصفهانی تأکید کرد: به خاطر اطلاعات اشتباهی که به آقای اصفهانی داده بودند، ایشان از من شکایت کرد. اما حتی در دادگاه هم مرا با او اشتباه گرفتند و من تبرئه شدم. تلاش کرده ام با آقای اصفهانی ارتباط برقرار کنم اما ایشان به خاطر پیش زمینه بدی که از من دارند، قبول نکرده اند.

وی درباره ماجرای شکایت اصفهانی از خود توضیح داد: در اشتهارد کرج من اجرایی داشتم و در آن برنامه آقای ایرج نوذری هم مهمان بودند و قبل از من اجرا داشتند. او مرا نشناخت و تصور کرد دکتر اصفهانی هستم و در پایان اجرایش گفت ما امروز در خدمت دکتر محمد اصفهانی هستیم. ایشان خودش اشتباه متوجه شده بود و اعلام کرد. این موضوع برای مردم یک ذهنیت ایجاد کرد. وقتی هم که من روی صحنه رفتم و خود را نجم الدین معرفی کردم، به آقای نوذری بر خورد و نمی دانم چه شد که این ماجرا به گوش آقای اصفهانی رسید. من این موضوع را در دادگاه ارائه دادم و گفتند این موضوع را که خود آقای نوذری مطرح کرده و در دادگاه هم که حاضر نشده است. آقای مهدی یغمایی به عنوان شاهد و خود دکتر اصفهانی هم در دادگاه حاضر نشدند و بنده تبرئه شدم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

علی ضیاء بدل محمد اصفهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین