کد خبر: 16010 A

کنسرت چند زبانه وحید تاج در آلمان

کنسرت چند زبانه وحید تاج در آلمان

وحید تاج و آزاد میرزاپور با اجرای کنسرت و انتشار دو آلبوم، برنامه‌های متفاوتی در پیش دارند.

ایران‌آرت: آزاد میرزاپور آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های گروه موسیقی «هزار آواز» بیان کرد: تا یک ماه دیگر به منظور شرکت در فستیوال فرهنگ و هنر ایران در مونیخ عازم کشور آلمان می شویم که در این فستیوال گروه موسیقی «داماهی» نیز در برنامه ها شرکت خواهد کرد.

میرزاپور در توضیح بیشتر جزییات این برنامه عنوان کرد: وحید تاج برای اولین بار است که علاوه بر اجرای قطعات فارسی قطعاتی در گویش های کردی، لری و دزفولی می خواند. همچنین بعد از کنسرت آلمان برای اجرای کنسرت در کردستان قبل از پایان سال و برگزاری برنامه در تهران برنامه ریزی کرده ایم که امیدوارم بتوانیم به زودی مجوز آنها را دریافت کنیم.

وی در گفتگو با مهر ادامه داد: غیر از برگزاری این کنسرت ها، مشغول تولید و ضبط دو آلبوم هستیم که اولی در حوزه موسیقی سنتی ایرانی و دومی در حوزه موسیقی تلفیقی است که در هر دوی این آثار وحید تاج به عنوان خواننده حضور دارد. قبل از انتشار این دو آلبوم، قطعه ای به نام «نامه ها» نیز آماده شده که سازبندی غیرایرانی دارد و به زودی از طریق فضای مجازی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

میرازپور در توضیح آلبوم در حوزه سازهای ایرانی گفت: بنا داریم یک تا دو قطعه را نیز به صورت مجزا منتشر کنیم. در این آلبوم که اوایل سال بعد منتشر می شود تصانیفی با اشعار بزرگان ادبیات ایران از جمله سایه، منزوی و شفیعی کدکنی تولید شده که تلاش زیادی برای خلق یک فضای متفاوت در آن انجام گرفته و امیدوارم بتواند با استقبال مخاطبان روبه  رو شود.

 

 

وحید تاج آزاد میرزاپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین