کد خبر: 17204 A

رکورد منحصر به فرد ادل و تیلور سویفت

رکورد منحصر به فرد ادل و تیلور سویفت

دو خواننده جوان موسیقی آمریکا از حیث کسب بهترین آلبوم سال یک رکورد منحصر به فرد دارند.

ایران آرت: به گزارش ایران آرت، ماه گذشته شصتمین دوره جایزه گرمی برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف این جایزه شناخته شدند.

برونو مارس موفق‌ترین موزیسین دوره شصتم جایزه گرمی بود و جوایز متعددی را کسب کرد ولی همچنان رکورد ادل و تیلور سویفت در گرمی به قوت خود باقی است.

در واقع تیلور سویفت و ادل تنها خوانندگانی هستند که تا کنون در قرن 21 موفق شده‌اند دو بار جایزه بهترین آلبوم سال را از گرمی دریافت کنند.

تیلور سویفت این جایزه را برای آلبوم‌های "بی باک" و "1989" در سال‌های 2010 و 2016 دریافت کرده و ادل نیز در سال‌های 2012 و 2017 برای آلبوم‌های "21" و "25" موفق به بردن این جایزه شده است.

در طول 60 دوره جایزه گرمی، فرانک سیناترا و استیوی واندر با کسب سه گرمی بهترین آلبوم رکورددار هستند و تیلور سویفت و ادل بعد از آنها قرار دارند که رکورد فوق العاده ای است چون افراد سرشناسی نظیر جان لنون، باب دیلن، پل سایمون و مایکل جکسون هر کدام فقط یکبار برنده بهترین آلبوم سال گرمی شده‌اند.

ادل و تیلور سویفت طی یک دهه اخیر در زمینه‌های مختلفی با یکدیگر رقابت کرده‌اند و در فروش آلبوم‌ها و تک آهنگ‌ها و همچنین تعداد بازدید و پخش آثارشان در یوتیوب نیز رقابت نزدیکی دارند.

ادل فرانک سیناترا جان لنون تیلور سویفت مایکل جکسون استیوی واندر گرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین