کد خبر: 32848 A

ادای احترام ستارگان سینما به گروه کویین / سالن اسکار منفجر شد

ادای احترام ستارگان سینما به گروه کویین / سالن اسکار منفجر شد

گروه راک "کویین" با نوازندگی برایان می و راجر تیلور و خوانندگی آدام لمبرت دو قطعه را در مراسم اسکار اجرا کردند.

ایران آرت: سجاد مالمیر: اجرای فوق‌العاده گروه کویین در نود و یکمین مراسم اسکار با استقبال بسیار خوب ستاره‌های سینما همراه شد و یک افتتاحیه عالی را برای اسکار 2019 رقم زد.

به گزارش ایران آرت، گروه کویین با نوازندگی برایان می و راجر تیلور و خوانندگی آدام لمبرت در این مراسم 4 دقیقه بر روی صحنه حضور داشت اما همین چهار دقیقه کافی بود تا صدها میهمان اسکار و میلیون‌ها مخاطب تلویزیونی را به وجد بیاورد.

اجرای کویین با قطعه معروف We Will Rock You (ما تو را به جنب‌وجوش راه می‌اندازیم) آغاز شد و به محض شروع اجرای این اثر تمامی مهمانان مراسم اسکار به احترام گروه با قدمت "کویین" از جای برخاستند و این اثر را همراه با آدام لمبرت همخوانی کردند.

از جمله کسانی که در حین اجرای این قطعه حسابی به وجد آمده بودند و با صدای بلند همراه با لمبرت می‌خواندند، به گلن کلوز، خاویر باردم، جنیفر لوپز، کریستین بیل، جردن پیلی، بردلی کوپر و لیدی گاگا می‌توان اشاره کرد.

قطعه "ما تو را به جنب‌وجوش می‌اندازیم" یکی از قطعات معروف کویین است که چگونگی خلق آن در فیلم "حماسه کولی" نیز به تصویر کشیده شده است. برخلاف قطعه "حماسه کولی" که ایده و خلق آن توسط فردی مرکوری فقید صورت گرفته، قطعه "ما تو را به جنب‌وجوش می‌اندازیم" را برایان می، گیتاریست گروه خلق کرده است و ایده آن هم به این شکل است که اجراکنندگان از تماشاگران کمک می‌گیرند و تماشاگران با دست زدن و پا کوبیدن به اجرا هیجان می‌دهند.

پس از اجرای این قطعه که البته فقط بخشی از آن اجرا شد، مهمانان اسکار بر جای خود نشستند و این‌بار قطعه "ما قهرمانیم" را با آدام لمبرت همخوانی کردند. در پایان اجرای این قطعه تصویری از فردی مرکوری بر نمایشگر سالن دالبی تیه‌تر نقش بست و همه مهمانان به احترام این ستاره افسانه‌ای موسیقی راک از جای بلند شدند و فردی مرکوری، برایان می، راجر تیلور و آدام لمبرت را به مدت 30 ثانیه تشویق کردند.

5154919_022419-oscars-10222454-queenopens-vid

رامی مالک، بازیگر نقش فردی مرکوری در فیلم "حماسه کولی" که به خاطر این نقش جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را برنده شد، در حین اجرای قطعه "ما قهرمانیم" بسیار هیجان‌زده نشان می‌داد.

همچنین شب گذشته لیدی گاگا و بردلی کوپر نیز ترانه معروف و هیت "کم عمق" که برای فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" ساخته شده را اجرا کردند که این قطعه نیز مورد استقبال مهمانان اسکار قرار گرفت.

 

اسکار اسکار 2019 رامی مالک فردی مرکوری آدام لمبرت گروه کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین