کد خبر: 32585 A

اجرای گروه افسانه‌ای کویین در مراسم اسکار / آدام لمبرت به جای فردی مرکوری می‌خواند

اجرای گروه افسانه‌ای کویین در مراسم اسکار / آدام لمبرت به جای فردی مرکوری می‌خواند

گروه موسیقی راک "کویین" با نوازندگی برایان می و راجر تیلور و خوانندگی آدام لمبرت در مراسم اسکار اجرا می‌کند.

ایران آرت: در اتفاقی شگفت‌انگیز دو عضو باقی‌مانده گروه "کویین" یعنی برایان می (گیتاریست) و راجر تیلور (درامر) با همراهی آدام لمبرت، خواننده 37 ساله آمریکایی در نود و یکمین مراسم اسکار اجرا خواهند کرد.

به گزارش ایران آرت، برایان می و راجر تیلور پیش از این نیز تورهای بزرگی تحت عنوان "کویین+آدام لمبرت" را در سراسر آمریکا به روی صحنه برده بودند که در آن تورها آدام لمبرت منتخبی از تمامی قطعات ماندگار گروه کویین را اجرا و یاد فردی مرکوری افسانه‌ای را زنده کرد.

هنوز اعلام نشده که گروه کویین در مراسم اسکار چه قطعاتی را اجرا می‌کند اما با توجه به اینکه حضور آنها به بهانه حضور فیلم زندگی‌نامه‌ای "بوهمین رپسودی" (حماسه کولی) در میان نامزدهای اسکار است، احتمال می‌رود قطعه "حماسه کولی" در مراسم اسکار اجرا شود.

آدام لمبرت از استعدادهای مسابقه آمریکن ایدل بود که با درخشش در آن مسابقه از سوی برایان می به همکاری با گروه کویین دعوت شد. او تا کنون سه آلبوم موسیقی منتشر کرده و در چهار تور کنسرت بزرگ با اعضای باقی‌مانده کویین اجرا کرده است.

علاوه‌بر گروه کویین و آدام لمبرت، خواننده‌های مشهور دیگری از جمله "لیدی گاگا و بردلی کوپر" و "کندریک لامار و SZA" نیز در مراسم اسکار اجرا می‌کنند. همچنین موسیقی متن فیلم "بازگشت مری پاپیز" که نامزد جایزه بهترین موسیقی فیلم است نیز در این مراسم اجرا خواهد شد.

مراسم اسکار 2019 روز یکشنبه 5 اسفند ماه در سالن تئاتر دالبی شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

اسکار لیدی گاگا بردلی کوپر اسکار 2019 کوئین فردی مرکوری آدام لمبرت کویین برایان می راجر تیلور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین