کد خبر: 33074 A

ببینید: هتلی جذاب برای شیفتگان موسیقی راک

ببینید: هتلی جذاب برای شیفتگان موسیقی راک

هتل هارد راک در ایالت کالیفرنیا اثری از گروه معماری پالم اسپرینگ است که برای عاشقان موسیقی راک ساخته شده است.

ایران آرت: طراحی داخلی هتل هارد راک در منطقه Mister Important جدیدترین پروژ گروه معماری پالم اسپرینگ است که به تازگی در ایالت کالیفرنیا به اتمام رسیده است. این هتل با سبک شاخص خود برای عاشقان سبک موسیقی راک ساخته شده، و شامل 163 اتاق، رستوران، فروشگاه ابزارآلات موزیک راک (گیتار، آمپیفایر و ...) کلوپ شبانه و آبنمایی استثنایی است که با تاثیرپذیری از سبک ساختارشکن موسیقی راک طراحی شده است.

به گزارش آرل، این آب نمای شگفت انگیز در حال ساخت است و در ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد. همچنین کلوپ شبانه از سال 2014 به طور فعال در حال برگزاری نمایش های موسیقی می باشد. ساختمان اصلی هتل در دهه 70 میلادی بنا شده که با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته در طراحی داخلی، این شاهکار پدید آمده است. معماران این هتل با تاثیر پذیری از سبک معماری منطقه "پالم اسپرینگز" و توجه ویژه به فستیوال های موزیک و هال مشهور و بزرگ "کوچلا" به دنبال ایجاد تجربه ای جدید از تلفیق موسیقی و معماری بوده اند. 

به عنوان یادگاری به این هتل اهدا شده است.FUN همچنین وسایلی جالب توسط گروه راک .در جلوی درب اصلی و عناصر دیگر در برخی فضاهای داخلی هتل، از "دیوید بویی" یکی از سوپر استار های سبک موسیقی راک الهام گرفته شده که باعث شده این مجموعه بیانگر کانسپتی منحصر به فرد از هنرمندی فراموش نشدنی باشد.

2

3

4

5

6

7

موسیقی راک هارد راک هتل هارد راک ایالت کالیفرنیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین