کد خبر: 34431 A

لحظه‌ای تاریخی برای جوایز گرمی و آکادمی ضبط

لحظه‌ای تاریخی برای جوایز گرمی و آکادمی ضبط

برای اولین بار یک خانم موفق شد به عنوان رئیس آکادمی ضبط آمریکا انتخاب شود.

ایران آرت: "دبورا دوگان" در رقابت انتخاباتی توانست به عنوان رئیس آکادمی ضبط آمریکا انتخاب شود. او جانشین "نیل پورت‌نو" مدیرعامل فعلی این آکادمی خواهد شد.

دوگان در سال ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل سازمان غیرانتفاعی "ایدز" منصوب شد. این سازمان که در سال ۲۰۰۶ توسط "بونو و بابی شریوِر" تاسیس شد، با مشارکت کمپانی‌هایی چون "اَپل"، "بیتس"، "کوکاکولا" و "استارباکس" توانست ۵۰۰ میلیون دلار کمک جذب کند.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، دوگان پیش از آن، مدیر انتشارات جهانی "دیزنی" بود. رزومه گسترده وی همچنین شامل ۸ سال  به عنوان معاون مدیر اجرایی "ای‌ام‌آی/کاپیتال رکوردز" می‌شود. او همچنین به عنوان حقوق‌دان در وال‌استریت نیز فعالیت می‌کرد.

دوگان برای کسب این پُست جدید به مرحله نهایی رای‌گیری هیات انتخاب صعود کرد و اکثریت آرا را بدست آورد.

انتخاب خانم دوگان برای این پُست لحظه‌ای تاریخی برای آکادمی ضبط محسوب می‌شود؛ این اولین باری‌ است که یک زن عهده‌دار ریاست این آکادمی می‌شود.

به گزارش ایران‌آرت، آکادمی ضبط یک سازمان غیردولتی است که در سال ۱۹۵۷ در آمریکا تأسیس شد. این سازمان به ارتقای سطح موسیقی می‌پردازد و سالانه توسط مراسم جوایز گرمی به موسیقیدانان، خوانندگان، نوازندگان، ترانه‌سرایان، تهیه‌کنندگان، مهندسان صوتی و دیگر اشخاص مرتبط با موسیقی جهان جایزه می‌دهد.

جوایز گرمی گرمی دبورا دوگان آکادمی ضبط
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین